Het grote slowchat topic

+

Al veel gelachen? :unsure:
Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij. :cool:

Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij. :cool:
ugly-fat-girl.gif

Maria zegt hallo!

Have fun.

Elke Brit die dat voorhad, heeft prompt zijn vrouw laten zitten voor de jongedame. Madam Remake zou zich beter voorbereiden.

Het ging verder ook over getatoeëerde mannen.
Wij als mannen worden enorm benadeeld: we sterven vaker door zelfmoord, worden gebruikt als kanonnenvlees, buitenwerk zijn allemaal mannen, we sterven vroeger, daklozen zijn een grote meerderheid mannen,...
Ook hier zou ik willen zien dat er strenger op toegetreden wordt.
Om er nu eens het vetgedrukte als voorbeeld uit te nemen: ge hebt groot gelijk. Er zouden evenveel vrouwen als mannen buitenwerk moeten doen, en daar mag ook geen ongelijkheid zijn: iedereen zonder bovenkledij.

Daar mag van mij een overheidscommissie worden opgericht om dat te controleren (daar zullen ze wel genoeg vrijwilligers voor vinden).

Ik spreek gewoon namens alle getatoeëerde mannen.
Het is geweten dat mannen over het algemeen het ook moeilijk hebben om hun gevoelens te uiten (geestelijke gezondheid bij mannen is een probleem) dus ik wil het hier maar even zeggen namens alle mannen die niets durven zeggen.

Ook jammer dat je dat wegzet als ironische trollerij, je bent geen getatoeëerde man. Ik meen dit, we hebben ook onze problemen en als er aan het woord mietje zwaar getild wordt dan vind ik het jammer dat onze struggles gewoon weggezet worden. Er moet nog gewerkt worden aan bewustmaking van onze problematieken in de maatschappij, zoveel is duidelijk.
Voor 1x weet ik dus echt niet of het een mix van waarheid met sarcasme is of heel genuanceerd sarcasme tout court. :unsure:

In elk geval: :support:

Voor 1x weet ik dus echt niet of het een mix van waarheid met sarcasme is of heel genuanceerd sarcasme tout court. :unsure:

In elk geval: :support:

Ik ben echt oprecht iemand die vindt dat mannen in de maatschappij voor een deel in een verdomhoekje geduwd worden en hun problemen grotendeels genegeerd worden.
Er wordt maatschappelijk meer aandacht gegeven aan onbestaande of kleine problemen die in het niets vallen bij problemen die mannen vandaag nog meemaken en die amper of nooit aan bod komen.

Ik ben echt oprecht iemand die vindt dat mannen in de maatschappij voor een deel in een verdomhoekje geduwd worden en hun problemen grotendeels genegeerd worden.
Er wordt maatschappelijk meer aandacht gegeven aan onbestaande of kleine problemen die in het niets vallen bij problemen die mannen vandaag nog meemaken en die amper of nooit aan bod komen.
Ge zijt ne witte hetero man. Zwijgen en slikken

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan