CoureurZeg dat eens in 1 woord.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CoureurZeg dat eens in 1 woord.![]()

Touché.Coureur![]()
Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij.+
Al veel gelachen?![]()

Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij.![]()
Have fun.Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij.![]()
Elke Brit die dat voorhad, heeft prompt zijn vrouw laten zitten voor de jongedame. Madam Remake zou zich beter voorbereiden.Just een mailke gehad. Ik mag mijn groepsopdracht doen met een zekere Maria, een jonge 20'er uit Oekraïne die in Ieper beland is en net haar spoedlessen Nederlands gedaan heeft en ook niet naar de lessen zelf komt omdat het nog moeilijk te volgen is. Nu gij.![]()
Bedankt hoor, nu ben ik àl 10 filmpjes verder met bijna allemaal halfnaakt mannen inAls je rustig KeyGell zit te checken en je krijgt dit op je fyp.
Shorts, small shorts everywhere...

Offensichtlich nicht…Ich schtampf mein bratwurst wo ich das wil!
FTFYIch schtampf mein bratwurst wenn meine fraue das wil!
Jamaar ja, dat is al gecanceld zo te zien in 1905, pff ge moogt ook niks meer he de dag van vandaag.Achteraf niet meer betalen, https://nl.wikipedia.org/wiki/Lingchi
Opgepast, niet voor gevoelige zielen
Om er nu eens het vetgedrukte als voorbeeld uit te nemen: ge hebt groot gelijk. Er zouden evenveel vrouwen als mannen buitenwerk moeten doen, en daar mag ook geen ongelijkheid zijn: iedereen zonder bovenkledij.Het ging verder ook over getatoeëerde mannen.
Wij als mannen worden enorm benadeeld: we sterven vaker door zelfmoord, worden gebruikt als kanonnenvlees, buitenwerk zijn allemaal mannen, we sterven vroeger, daklozen zijn een grote meerderheid mannen,...
Ook hier zou ik willen zien dat er strenger op toegetreden wordt.
Voor 1x weet ik dus echt niet of het een mix van waarheid met sarcasme is of heel genuanceerd sarcasme tout court.Ik spreek gewoon namens alle getatoeëerde mannen.
Het is geweten dat mannen over het algemeen het ook moeilijk hebben om hun gevoelens te uiten (geestelijke gezondheid bij mannen is een probleem) dus ik wil het hier maar even zeggen namens alle mannen die niets durven zeggen.
Ook jammer dat je dat wegzet als ironische trollerij, je bent geen getatoeëerde man. Ik meen dit, we hebben ook onze problemen en als er aan het woord mietje zwaar getild wordt dan vind ik het jammer dat onze struggles gewoon weggezet worden. Er moet nog gewerkt worden aan bewustmaking van onze problematieken in de maatschappij, zoveel is duidelijk.

Voor 1x weet ik dus echt niet of het een mix van waarheid met sarcasme is of heel genuanceerd sarcasme tout court.
In elk geval:![]()
Ge zijt ne witte hetero man. Zwijgen en slikkenIk ben echt oprecht iemand die vindt dat mannen in de maatschappij voor een deel in een verdomhoekje geduwd worden en hun problemen grotendeels genegeerd worden.
Er wordt maatschappelijk meer aandacht gegeven aan onbestaande of kleine problemen die in het niets vallen bij problemen die mannen vandaag nog meemaken en die amper of nooit aan bod komen.
Ik zou nu een homograpje willen maken, maar dat is niet woké.Ge zijt ne witte hetero man. Zwijgen en slikken