Mulan
Well-known member
#not2good2goIk koop er wel telkens een aldi filiaal voor op! Ik eet de kippedijen op, en dan geef ik de rest weg.
(Hun pizza met olijf en lasagne met zalm buiten beschouwing gelaten)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#not2good2goIk koop er wel telkens een aldi filiaal voor op! Ik eet de kippedijen op, en dan geef ik de rest weg.
Plebs! BG onwaardig!
Ge merkt toch dat het crisis voor iedereen is als de BG-ers nu zelfs al moeten spreken van handdoeken wassen ipv gewoon wegsmijten en nieuwe kopen...Een echte BGer denkt bij het zien van zoiets: "wat voor armoezaaier woont hier dat die handdoeken 2x gebruikt?"
Lui? Wat denkt ge van strafpunten voor ongepaste kritiek op moderatoren, zijn we dan nog lui?Ik gok dat de gemiddelde Slowchat attendee mijn Album Of The Week wel kan waarderen? Het is misschien net wat te intellectuele humor, maar let's try.
![]()
Album of the week - Tenacious D - Tenacious D
Long live the D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 'nuff said :coolbrows: Spotify Youtube incl. music videos Bloodhound Gang – Hooray for Boobies: De titel alleen al deed mijn 14jarig hartje een vreugdesprongetje maken. 1 Van mijn favo bands als domme puber. Er is niks of niemand...www.beyondgaming.be
Hup hup allemaal naar het muziekforum, zodat @BlackOccult en @Kid_C wat werk hebben. Ze zijn lui aan het worden.
En als ge daar toch zijt, schrijf u eens in en beluister de rest ook maar:
![]()
Album of the week - AOTW: inschrijvingen ronde 2
Inschrijvingsronde voor de tweede ronde, zo kan je ergens dit jaar of volgend jaar een album kiezen dat je wil delen met de groep. :unsure: Als je je inschrijft wordt er ook wel verwacht dat je in de mate van het mogelijke ook luistert naar de albums van de andere forumleden, zo blijft het voor...www.beyondgaming.be

Lui? Wat denkt ge van strafpunten voor ongepaste kritiek op moderatoren, zijn we dan nog lui?
Mooie promopost, vriend!
Kheb nog niks gezien, dus... ja?Lui? Wat denkt ge van strafpunten voor ongepaste kritiek op moderatoren, zijn we dan nog lui?![]()
oi22hurrrMooie promopost, vriend!
Kheb nog niks gezien, dus... ja?![]()
oi22hurrr
Het mod Discord channel draait op volle toeren om te beslissen hoeveel dagen je gaat krijgen.
oi22 hurrrHet mod Discord channel draait op volle toeren om te beslissen hoeveel dagen je gaat krijgen.
Oei Oei, zo fout. Insinueer jij nu dat ze niet mooi is wanneer ze niet boos is?oi22Nog toe te voegen: Ge zijt mooi als ge boos zijt Blackie![]()
Oei Oei, zo fout. Insinueer jij nu dat ze niet mooi is wanneer ze niet boos is?oi22
Ik dacht al dat je gewoon 'oogverblindend' in je zin vergeten was, en wou dat gewoon even aangeven

Oei Oei, zo fout. Insinueer jij nu dat ze niet mooi is wanneer ze niet boos is?oi22
Kheb zijn post al gereport voor openlijke kritiek op een mod!Oei Oei, zo fout. Insinueer jij nu dat ze niet mooi is wanneer ze niet boos is?oi22
Dat is inderdaad hetzelfde, maar dan anders.Ik deed hetzelfde maar met Midtown Madness. Cruise mode en vuilbakken omver rijden.