Haha jep, it's youAls ge elk weekend een video ziet van een 8jarige kleine die een penalty trapt, dan wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha jep, it's youAls ge elk weekend een video ziet van een 8jarige kleine die een penalty trapt, dan wel

tis deze thread niet he Wannez en Mulan xoxo .Kunde threads (enfin 1 die mij ergert) verbergen eigenlijk?
Kan je het niet meer aanzien dat er mensen zijn die frikandel zeggen tegen een curryworst?Kunde threads (enfin 1 die mij ergert) verbergen eigenlijk?
FTFYKan je het niet meer aanzien dat er mensen zijn die lange hamburger zeggen tegen een lange hamburger?
Telt ne lange lummel ook?Kan je het niet meer aanzien dat er mensen zijn die frikandel zeggen tegen een curryworst?
Ik had een VTech Precomputer 1000, denk ik.Telt ne lange lummel ook?
Ik mag mezelf niet aanbieden naar het schijnt.Optimisme? Hier? Op BG? Waar moet ik zijn?
You need a hug 2?Kruipt terug naar zijn cynisch pessimistisch hoekje.

tis deze thread niet he Wannez en Mulan xoxo .

Kunde threads (enfin 1 die mij ergert) verbergen eigenlijk?
Dat mag daar idd wel is gaan gedaan zijn met die cuteness overload!
Die stomme schattige puppy's zijn het vast!!!
Nee nee het is de juiste smileyer is een steun emoticon he dames ipv een unsure tegenwoordig.

Dit verklaart zoveel.Als ge elk weekend een video ziet van een 8jarige kleine die een penalty trapt, dan wel
Pussy eatingDat mag daar idd wel is gaan gedaan zijn met die cuteness overload!
En vooral de poesjes thread loopt ver achter!!
Ik ben gediplomeerd voetbalcoach, geen hooligan aan de zijkant.Dit verklaart zoveel.
Dat gij meer poesjes wil zien, specifiek op BG, daar staan wij niet zo steunend tegenover zo als vrouw...Dat mag daar idd wel is gaan gedaan zijn met die cuteness overload!
En vooral de poesjes thread loopt ver achter!!

Wij mannen ook niet, wetende welke vrouwen hier zitten.Dat gij meer poesjes wil zien, specifiek op BG, daar staan wij niet zo steunend tegenover zo als vrouw...![]()