Squidward
Well-known member
En zo heeft Lint nooit boetes! En een diepe band met DuidelijkNietStr8_6
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo heeft Lint nooit boetes! En een diepe band met DuidelijkNietStr8_6
Oei tzit diep die aankomende scheiding. Het komt wel goed zuh makker, niet nodig om met destructief gedrag te beginnenEn van @grungywout de slechtste. Innige deelneming en bedankt om je op te offeren dat we toch eens een avond van @Lint verlost zijn.
.Is @grungywout anno 2022 eigenlijk nog grungy? Moet dat niet LoFiWout zijn of MumbleRapWout?En van @grungywout de slechtste. Innige deelneming en bedankt om je op te offeren dat we toch eens een avond van @Lint verlost zijn.
Eerder grumpyWout?Is @grungywout anno 2022 eigenlijk nog grungy? Moet dat niet LoFiWout zijn of MumbleRapWout?
Geen probleem, hij wordt wat kalmer als ge er wat pintjes inkapt (en wat Rohypnol)En van @grungywout de slechtste. Innige deelneming en bedankt om je op te offeren dat we toch eens een avond van @Lint verlost zijn.

Ik loop altijd een paar fads achter dus ik zou eerder zeggen DubStepWout ofzoIs @grungywout anno 2022 eigenlijk nog grungy? Moet dat niet LoFiWout zijn of MumbleRapWout?

Ik weet van niks meerGeen probleem, hij wordt wat kalmer als ge er wat pintjes inkapt (en wat Rohypnol)![]()
.Gewenning.Ik weet van niks meer.
Gelukkig deed deze keer mijn poepenholleke geen zeer.
Daarnet had ik in een topic een reactie uitgetypt en vlak voor ik op “plaats reactie” drukte, besloop me het gevoel dat er iets niet pluis was. Toch even nagekeken waar ik ei zo na aan het posten was. P&A begot![]()
Laat mijne selder erbuiten aubDan ken je @Wannez duidelijk nog niet goed, die heeft evenveel Mac in zich als de doorsnee selder!![]()
Ik had het over ALLE doorsnee selders, niet de jouwe specifiek!Laat mijne selder erbuiten aub![]()

Impliceert gij nu dat Mac thuis zit te copuleren met selders?Dan ken je @Wannez duidelijk nog niet goed, die heeft evenveel Mac in zich als de doorsnee selder!![]()
Je beseft toch wel dat hij hier nu nota van maakt en je je aan een rant mag verwachten tegen Kerst over hoe JIJ je seksuele perversie niet moet projecteren op hem hè?Impliceert gij nu dat Mac thuis zit te copuleren met selders?
Mac-ACIemand moet de rol van Mac opnemen tijdens zijn verlof. Ga maar Wannez-BC, je hebt het in jou.