Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FOUTEKNOPFOUTEKNOPLol, trump en forumgebruiker terug. Iemand per ongeluk op release all geklikt?
Ik ben te geit. Maar je hoort mij niet klagen?ikbentelamjong
![]()
Ze gaan waarschijnlijk op ongeveer hetzelfde moment dat terugkomformulier hebben ingevuld en dat zal op hetzelfde moment zijn behandeld.Krijgen die dan een mail dat ze terug welkom zijn? of is het puur 'toeval' dat ze beiden op het zelfde moment terug joinen.
Geniaal idee. Gewoon zorgen dat je niet in september geband wordt.gaan we hier ook zoals op de scholen met een terugkeermomentje werken op het eind van de zomervakantie?
Helaas ben ik hiervoor aangesproken geweest dat dit tegen de regels is, dus ga het helaas zo moeten laten vrees ik.@TRUMP
Ik heb al een eerste verzoek.
't Was uw kans om smooth te gaan zeggen dat je ook een brandslang hebt.Helaas ben ik hiervoor aangesproken geweest dat dit tegen de regels is, dus ga het helaas zo moeten laten vrees ik.
Mijn baas heeft ze trouwens uitgemaakt voor rotte vis, omdat hij weer eens een illegaal vuurtje had gestookt met alle soorten smeerlapperij op onze depot;
en die meiskes hebben de brandweer gebeld.
Het is openbaar aangekondigd dat het vanaf nu weer kon. We hebben natuurlijk wel even de tijd nodig gehad om alles naast elkaar te leggen, maar zijn tot een eerlijke en duidelijke uitkomst gekomen.Krijgen die dan een mail dat ze terug welkom zijn? of is het puur 'toeval' dat ze beiden op het zelfde moment terug joinen.
Voor alle kleine kindjesgaan we hier ook zoals op de scholen met een terugkeermomentje werken op het eind van de zomervakantie?
?Voor alle kleine kindjes?
Springen jullie bij in de extra wekelijkse psy die ik nu ga nodig hebben?Het is openbaar aangekondigd dat het vanaf nu weer kon. We hebben natuurlijk wel even de tijd nodig gehad om alles naast elkaar te leggen, maar zijn tot een eerlijke en duidelijke uitkomst gekomen.
Niemand die zegt dat je hier moet komen he.Springen jullie bij in de extra wekelijkse psy die ik nu ga nodig hebben?

allez kom, hoeveel heeft het opgebracht? Mag in pm zodat @coldplayke niet jaloers moet zijn.Het is openbaar aangekondigd dat het vanaf nu weer kon. We hebben natuurlijk wel even de tijd nodig gehad om alles naast elkaar te leggen, maar zijn tot een eerlijke en duidelijke uitkomst gekomen.
Springen jullie bij in de extra wekelijkse psy die ik nu ga nodig hebben?
De mods moeten nog meer op restaurant gaan met ons geld!
Meh, ge zou mij missenNiemand die zegt dat je hier moet komen he.![]()

@wodgewals er dan toch mensen vrijgelaten worden...
Welease wodgew!!