Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roddel geroddelIk heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.
1 Ding weet ik wel heel zeker, en dat is dat @Str8_6 van niemand het lievelingetje is.
De beste manier om aan de waarheid te geraken, is wat fake news te verspreiden, en wachten totdat @Loser zich niet meer kan bedwingen om u te corrigeren.
Jaloers dat ik u niet vermeld heb?Roddel geroddel
- R4H 2022
Ik ben niet stiekem verliefd. Het is allemaal zeer publiekelijk tentoongesteld.Jaloers dat ik u niet vermeld heb?
Blijft wakker allemaal, doe je eigen onderzoek!!!!!
MulkorfIk ben niet stiekem verliefd. Het is allemaal zeer publiekelijk tentoongesteld.
Ik vind Mulban trouwens wel een leuk woord.
Andere kandidaten: Mulgate, Muliban, Ahmulahn Ackbar.

Ik heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.
1 Ding weet ik wel heel zeker, en dat is dat @Str8_6 van niemand het lievelingetje is.
De beste manier om aan de waarheid te geraken, is wat fake news te verspreiden, en wachten totdat @Loser zich niet meer kan bedwingen om u te corrigeren.
Die stoel staat vacant!Is dat wanneer @Mulan op je gezicht zit?![]()
Hopla de doofpot operatie is al gestartI don't recall ever fighting modzilla. But that is SOOOO what I would have done!

Lijkt me precies niet comfortabelDie stoel staat vacant!
Dat lijkt me niet de essentie hierLijkt me precies niet comfortabel

Lijkt mij ook, ge krijgt kramp in uw dijen, ge hebt maar een slap pookske om u aan vast te houden, en als ge vertrekt hebt ge een natte reet.Lijkt me precies niet comfortabel
Probeer het eens, zou ik zeggen?Lijkt me precies niet comfortabel

Ah en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?Pak je kans om haar te vervangen! Maar dan met iets meer seks-appeal als het even kan.
Die kans is ook redelijk groot als je geen top x persoon bent (wat top x persoon ook moge betekenen) en voor de rest ik wist helemaal niet het zo in zijn werk ging.Als je top x persoon bent in het aantal posts. Dan is de kans ook wat groter dat je warns accrueert natuurlijk. En uiteindelijk kom je dan mogelijk wel eens aan een tijdelijke ban.

Ah en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?
Moet ik dan telkens voordat ik inlog nog effe snel mijn naaldhakken aandoen en een zwart strak jurkje plus dan nog snel mijn nagels rood of zwart lakken en hoeveel % tiet moet zichbaar zijn?
Nee vriend, Mulan is onvervangbaar! Altijd behulpzaam en netjes.
75% zichtbaar?Prachtig! Als je het zo stelt is Mulan 100% zeker vervangbaar. Voor behulpzaam en netjes zal ik wel naar mijn moeder gaan.
Tieten graag 75% zichtbaar als het een beetje kan. Ook eerst dagelijks een foto ter goedkeuring via pm. Ik wil gerust een groep maken met een raad van bestuur.
75% zichtbaar?
Dat is tot onder de tepels dan?
Prachtig! Als je het zo stelt is Mulan 100% zeker vervangbaar. Voor behulpzaam en netjes zal ik wel naar mijn moeder gaan.
Tieten graag 75% zichtbaar als het een beetje kan. Ook eerst dagelijks een foto ter goedkeuring via pm. Ik wil gerust een groep maken met een raad van bestuur.