Het grote slowchat topic

Ik heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.

1 Ding weet ik wel heel zeker, en dat is dat @Str8_6 van niemand het lievelingetje is.

De beste manier om aan de waarheid te geraken, is wat fake news te verspreiden, en wachten totdat @Loser zich niet meer kan bedwingen om u te corrigeren.
Roddel geroddel
- R4H 2022

Roddel geroddel
- R4H 2022
Jaloers dat ik u niet vermeld heb?

Ook van horen zeggen dat R4H stiekem feliewd is op @Loser omwille van zijn dominerende taalkundige vaardigheden, maar het is jammer genoeg niet wederzijds. Daarom heeft R4H een vendetta gestart tegen @Mulan. We onderzoeken nog of dit iets te maken heeft met de hele Mulban

Blijft wakker allemaal, doe je eigen onderzoek!!!!!

Jaloers dat ik u niet vermeld heb?

Ook van horen zeggen dat R4H stiekem feliewd is op @Loser omwille van zijn dominerende taalkundige vaardigheden, maar het is jammer genoeg niet wederzijds. Daarom heeft R4H een vendetta gestart tegen @Mulan. We onderzoeken nog of dit iets te maken heeft met de hele Mulban

Blijft wakker allemaal, doe je eigen onderzoek!!!!!
Ik ben niet stiekem verliefd. Het is allemaal zeer publiekelijk tentoongesteld.

Ik vind Mulban trouwens wel een leuk woord.
Andere kandidaten: Mulgate, Muliban, Ahmulahn Ackbar.

Laatst bewerkt:
Ik heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.

1 Ding weet ik wel heel zeker, en dat is dat @Str8_6 van niemand het lievelingetje is.

De beste manier om aan de waarheid te geraken, is wat fake news te verspreiden, en wachten totdat @Loser zich niet meer kan bedwingen om u te corrigeren.

I don't recall ever fighting modzilla. But that is SOOOO what I would have done! :fingerguns:

Pak je kans om haar te vervangen! Maar dan met iets meer seks-appeal als het even kan.
Ah en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?
Moet ik dan telkens voordat ik inlog nog effe snel mijn naaldhakken aandoen en een zwart strak jurkje plus dan nog snel mijn nagels rood of zwart lakken en hoeveel % tiet moet zichbaar zijn?

Nee vriend, Mulan is onvervangbaar! Altijd behulpzaam en netjes.

Als je top x persoon bent in het aantal posts. Dan is de kans ook wat groter dat je warns accrueert natuurlijk. En uiteindelijk kom je dan mogelijk wel eens aan een tijdelijke ban.
Die kans is ook redelijk groot als je geen top x persoon bent (wat top x persoon ook moge betekenen) en voor de rest ik wist helemaal niet het zo in zijn werk ging. 👀

Ah en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?
Moet ik dan telkens voordat ik inlog nog effe snel mijn naaldhakken aandoen en een zwart strak jurkje plus dan nog snel mijn nagels rood of zwart lakken en hoeveel % tiet moet zichbaar zijn?

Nee vriend, Mulan is onvervangbaar! Altijd behulpzaam en netjes.

Prachtig! Als je het zo stelt is Mulan 100% zeker vervangbaar. Voor behulpzaam en netjes zal ik wel naar mijn moeder gaan.

Tieten graag 75% zichtbaar als het een beetje kan. Ook eerst dagelijks een foto ter goedkeuring via pm. Ik wil gerust een groep maken met een raad van bestuur.

Prachtig! Als je het zo stelt is Mulan 100% zeker vervangbaar. Voor behulpzaam en netjes zal ik wel naar mijn moeder gaan.

Tieten graag 75% zichtbaar als het een beetje kan. Ook eerst dagelijks een foto ter goedkeuring via pm. Ik wil gerust een groep maken met een raad van bestuur.
75% zichtbaar?
Dat is tot onder de tepels dan?

Raad van bestuur;
Machtsgeile @Loser met een gigantisch grote banhamer, zijn bitch @Str8_6, de wakkere @Lint, @Wannez die ergens op de grond ligt met iemand op zijn gezicht etc etc...
Zoiets?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan