Dat is hoe @Loser zich dagelijks voeltIk vind het wel een aangenaam gevoel, weten dat ik mensen via een quote gewoon op de tippen van hun tenen kan doen lopen.
Macht! Macht!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hoe @Loser zich dagelijks voeltIk vind het wel een aangenaam gevoel, weten dat ik mensen via een quote gewoon op de tippen van hun tenen kan doen lopen.
Macht! Macht!
Nice.Nee, want je had mijn reactie op haar bericht leuk gevonden. Het was dat van IQ.

Gaan ze u nu ook bannen?@Str8_6 Ik neem voorlopig Mulan’s rol in uw leven over. Dat is een pro-legging opmerking per dag en uw mannelijkheid in vraag stellen rond bedtijd?
Ik moet - denk ik - eerst iets echt niet ok zeggen? En ik respecteer Str8 als mens enorm, net zoals ik jou ook echt op prijs stel.Gaan ze u nu ook bannen?

IK WIST HETIk moet - denk ik - eerst iets echt niet ok zeggen? En ik respecteer Str8 als mens enorm, net zoals ik jou ook echt op prijs stel.![]()

Plusje voor @Loser om eens de rode tekst in niet serieuze vorm te gebruiken.
Ik moet - denk ik - eerst iets echt niet ok zeggen? En ik respecteer Str8 als mens enorm, net zoals ik jou ook echt op prijs stel.![]()
en hoe lang ist Mulban?
3 maanden zou gepast zijn.
Tis al bestempeld als leugens, fake news, alternative facts

In die 3 maanden zal ik het wel ergens een plaats kunnen geven.Allez allez, kunde gulle ni gewoon vriendjes zijn?
Ah moet je niet eerst iets echt niet ok zeggen?Tis al bestempeld als leugens, fake news, alternative facts![]()
In die 3 maanden zal ik het wel ergens een plaats kunnen geven.