Het grote slowchat topic

[HLN comment mode on] Dat ze eens stoppen met al die vreemde en de doppers te onderhouden. En al die ministers afschaffen die liggen te slapen en heel het koningshuis ook. Wacht maar tot de volgende verkiezingen, ik stem op het Vlaams belang! [\HLN comment mode off]
Vergeet je nu bewust al die overbodige ambtenaren én hun belachelijk hoge pensioenen die OOK naar 1500 netto mogen gebracht worden? 🤔

Ja, de vrouwencode over seks. Ik accepteer uw veto daar, geen probleem. Maar de 🔪🔪🔪 code is genderloos (heel modern) en plus, met de kinderen weer naar school straks, voel ik mijn oude zelf wat meer naar boven komen.
Tututut, er zijn potentiële slachtoffers die VEEL hoger op het lijstje staan, je mag 1 september gerust een speciale appeltaart bakken voor iemand als je wil! 😇

Tututut, er zijn potentiële slachtoffers die VEEL hoger op het lijstje staan, je mag 1 september gerust een speciale appeltaart bakken voor iemand als je wil! 😇
Ok, tis goed, hij mag naar de lijst van oktober. Spooky season is eentje om met speciale mensen te vieren, eigenlijk een goed idee! Zolang het lokaas geen koffie bevat, good to go 🧙🏻‍♀️

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan