Mulan
Well-known member
Ik ben niet kwijt wat ik nooit had!Paar vijzen kwijt?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet kwijt wat ik nooit had!Paar vijzen kwijt?![]()

kom kom, niet zo negatief, als je volgend jaar in pensioen mag zal dat wel beterenDat klopt, leeftijd is geen indicatie op zich voor fysiek verval. Anders zou ik er niet zo erg aan toe zijn al op mijn leeftijd!![]()
Mypension.be does not agree.kom kom, niet zo negatief, als je volgend jaar in pensioen mag zal dat wel beteren

Vergeet je nu bewust al die overbodige ambtenaren én hun belachelijk hoge pensioenen die OOK naar 1500 netto mogen gebracht worden?[HLN comment mode on] Dat ze eens stoppen met al die vreemde en de doppers te onderhouden. En al die ministers afschaffen die liggen te slapen en heel het koningshuis ook. Wacht maar tot de volgende verkiezingen, ik stem op het Vlaams belang! [\HLN comment mode off]

Dat ben je toch gewend?Ik hoopte op @mac-bc maar ik zou nog lang kunnen wachten.
Maar toch wel, de Wannez. Het spijt mij, maar als *ik* er niets aan heb dan is het vrij gevogelte…NEEEEEEE!
NIET DE WANNEZ!!!
naar wat ik gehoord heb ziet hij er inderdaad wat uit als een gebraden kipfiletMaar toch wel, de Wannez. Het spijt mij, maar als *ik* er niets aan heb dan is het vrij gevogelte…
Sappig?naar wat ik gehoord heb ziet hij er inderdaad wat uit als een gebraden kipfilet

mager, spierloos en uitgedroogdSappig?![]()
Wacht efkes, over wie hebben we het hier?mager, spierloos en uitgedroogd
Want dat is geen beschrijving die bij Wannez past.Wel na uw droom.Wacht efkes, over wie hebben we het hier?Want dat is geen beschrijving die bij Wannez past.
Nu weet ik heel zeker dat jij NIET in mijn droom zat en Wannez bleef gewoon wannez hoor, tijdens én na mijn droom.Wel na uw droom.
Ja, de vrouwencode over seks. Ik accepteer uw veto daar, geen probleem. Maar deDe vrouwencode zegt dat je altijd 1 veto mag hebben. Ik zet mijn veto in op @Wannez !

code is genderloos (heel modern) en plus, met de kinderen weer naar school straks, voel ik mijn oude zelf wat meer naar boven komen.Tututut, er zijn potentiële slachtoffers die VEEL hoger op het lijstje staan, je mag 1 september gerust een speciale appeltaart bakken voor iemand als je wil!Ja, de vrouwencode over seks. Ik accepteer uw veto daar, geen probleem. Maar decode is genderloos (heel modern) en plus, met de kinderen weer naar school straks, voel ik mijn oude zelf wat meer naar boven komen.

Die lust geen taart.Tututut, er zijn potentiële slachtoffers die VEEL hoger op het lijstje staan, je mag 1 september gerust een speciale appeltaart bakken voor iemand als je wil!![]()
Ok, tis goed, hij mag naar de lijst van oktober. Spooky season is eentje om met speciale mensen te vieren, eigenlijk een goed idee! Zolang het lokaas geen koffie bevat, good to goTututut, er zijn potentiële slachtoffers die VEEL hoger op het lijstje staan, je mag 1 september gerust een speciale appeltaart bakken voor iemand als je wil!![]()