Le Rollienk StonèèèsAltijd grappig: Franstalige oldie radiostations die de naam van liedjes en hun uitvoerder verkrachten tijdens het aankondigen.
Maj-rie-a Carré
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Le Rollienk StonèèèsAltijd grappig: Franstalige oldie radiostations die de naam van liedjes en hun uitvoerder verkrachten tijdens het aankondigen.
Maj-rie-a Carré
Op hun nieuws kunnen ze er ook weg mee. Un incident au Konektikut. Les élections a Njoe ‘ampsjier.Altijd grappig: Franstalige oldie radiostations die de naam van liedjes en hun uitvoerder verkrachten tijdens het aankondigen.
Maj-rie-a Carré
F*ck, en ik wordt er 53 zondag. Wat ben ik dan? Senior? Bejaarde? Een fossiel?
Een hele oude man.F*ck, en ik wordt er 53 zondag. Wat ben ik dan? Senior? Bejaarde? Een fossiel?
Je bent al aan het reageren. Precies wat seniel aant worden.Waar moet je tegenwoordig reageren als je beledigd bent opt tinternet? Twitter?
Kben daar vandaag met de dochter gaan zwemmen
maar ik ben nog wel (iets) jonger 
Gemeen!Mijn schoonvader heeft anders een kar stront van de beesten. Eventueel kun je ze daar ook nog op gooien. Zal schelen in de prijs.
Juist niet. Milieuvriendelijk en je bespaart geld.Gemeen!
en gij gelooft dat je zal kunnen slapen bij zulke temperaturen, baden in het zweet zal je.Hier is 't sparhaag. Normaal maart en september dat ik die doe, maar in maart kon ik niet op het veld, dus ze stond echt wel dik. Wel niet echt voor herhaling vatbaar omdat te doen bij 30+. 65 lopende meter, 4m hoog en onbereikbaar met een remork, dus nadien alles met het kruiwagentje naar straat brengen. Ik ga wel uitstekend slapen straks![]()
Kan bestaat natuurlijk wel, afhankelijk van de omvang van de persoon in kwestie, dat je met een mestoverschot komt te zitten.Juist niet. Milieuvriendelijk en je bespaart geld.
Na 6u op het veld tijdens een hittegolf, zal de +-20 graden in de slaapkamer als een frigo aanvoelen!en gij gelooft dat je zal kunnen slapen bij zulke temperaturen, baden in het zweet zal je.
om dan vannacht kotsend wakker te worden van uw zonneslagNa 6u op het veld tijdens een hittegolf, zal de +-20 graden in de slaapkamer als een frigo aanvoelen!

Ja, daar zit ik ook wel mee in. Maar precies enkel lichtjes rood op mijn wangen en mijn nek. Mijn kletskop is blijkbaar gedoemd eeuwig wit te blijven. Dat ligt dan mss wel weer aan mijn klak.om dan vannacht kotsend wakker te worden van uw zonneslag![]()

Akkoord, maar wat heeft dat met remake te maken?Sommige mensen hebben nog enige eigenwaarde

problemen met je stoelgang en raad van een expert nodig?De tijdelijke afwezigheid van @kay-gell begint nu toch wel ongeziene proporties aannemen.