Het grote slowchat topic

Als ik op Catawiki oud medisch materiaal in mijn favorieten steek, kan ik Mr S zalig de kast opjagen. Hij geraakt bijna niet uit zijn woorden waarom ik geen aderlater mag. Tis een hobby als een ander, volgende poging ‘de botzaag’.

Ik heb al gemerkt dat hij meestal lacht als hij het niet begrijpt 🤫
@Str8_6 zijn feels als hij uw post leest:
images

(en nu wachten of hij er nog mee durft lachen)

't is nog es l'homme qui murmurait à l'oreille de chevaux op den televies. Met robeir redfaur!
Franstalige collega zei me dat ze Richard Gere wel een heel grappige naam meegaf zo met de Franstalige dubs enal:

Richard Gere >
Richard Geər (fonetische uitspraak in het Frans, denk aan de klinkers van hair in het Engels) >

=> dit alles samen werd dan Rechargeur met een beetje verbeelding... :ROFLMAO:

En ze had zo nog namen, maar ben de rest vergeten... Was wel een wijze madam

Franstalige collega zei me dat ze Richard Gere wel een heel grappige naam meegaf zo met de Franstalige dubs enal:

Richard Gere >
Richard Geər (fonetische uitspraak in het Frans, denk aan de klinkers van hair in het Engels) >

Altijd grappig: Franstalige oldie radiostations die de naam van liedjes en hun uitvoerder verkrachten tijdens het aankondigen.

Maj-rie-a Carré

Richard Gere >

Ik ken ook zo een waalse madam.. die is ook fan van Risjaar Zjier

Nee hoor, die zullen u heel beleefd bedienen. Wel zullen ze u een fluo hesje aansteken. De organisatie zet sterk in om het voor iedereen toegankelijk te maken.

Ik zal daar ook rondlopen. Als je voor mij staat aan het frietkraam vertaal ik wel even voor jou. De mensen gaan wel denken dat ik uw begeleider ben, maar dat geeft niet. :hug:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan