Het grote slowchat topic

Kan me inbeelden als mijn dochter 14j is en nog maar 1x een nieuwe partner heeft gezien van mij, dat een 2de keer direct naakt niet zo wenselijk is...
Goed dat je jezelf nog een kleine 10 geeft eer je een nieuwe partner vind. Tegen dan zullen leggings wel terug sexy zijn...

Maar ik zou me tegen dan eerder zorgen maken dat je haar nieuwe partner naakt ergens in huis zal tegen komen,....

Goed dat je jezelf nog een kleine 10 geeft eer je een nieuwe partner vind. Tegen dan zullen leggings wel terug sexy zijn...

Maar ik zou me tegen dan eerder zorgen maken dat je haar nieuwe partner naakt ergens in huis zal tegen komen,....
Op dit moment zou ze er niets van maken. 🤷🏼
Naakt is zo gewoon voor haar dat als we bij mijn ouders zijn, ze gewoon de badkamer binnen kuiert voor een kletske als daar iemand aan het douchen is! 🤣

Op dit moment zou ze er niets van maken. 🤷🏼
Naakt is zo gewoon voor haar dat als we bij mijn ouders zijn, ze gewoon de badkamer binnen kuiert voor een kletske als daar iemand aan het douchen is! 🤣
Ik wil mijn zoon dat toch ook meegeven. En dat je je niet moet schamen voor je lijf.

Ik heb een vriendin en als ik bij haar binnen spring als ze net in bad is ga ik ook gezellig in de badkamer zitten om te kletsen. 😀

Hier zo'n 2 weken terug nog zo eentje.
Was een bolbliksem die hier wat rondgevlogen heeft, dan op een boom van de buren afgeketst (zonder schade), drie keer gestuitert op onze gazon en dan via de aarding van onze gaston met een heel luide knal de grond in verdwenen.
Ik hoop dat Gaston niet je schoonvader, buurman, ... is? 😱
Maar een koosnaampje voor je tuinhuis ofzo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan