Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je jezelf nog een kleine 10 geeft eer je een nieuwe partner vind. Tegen dan zullen leggings wel terug sexy zijn...Kan me inbeelden als mijn dochter 14j is en nog maar 1x een nieuwe partner heeft gezien van mij, dat een 2de keer direct naakt niet zo wenselijk is...
Op dit moment zou ze er niets van maken.Goed dat je jezelf nog een kleine 10 geeft eer je een nieuwe partner vind. Tegen dan zullen leggings wel terug sexy zijn...
Maar ik zou me tegen dan eerder zorgen maken dat je haar nieuwe partner naakt ergens in huis zal tegen komen,....

Ik wil mijn zoon dat toch ook meegeven. En dat je je niet moet schamen voor je lijf.Op dit moment zou ze er niets van maken.
Naakt is zo gewoon voor haar dat als we bij mijn ouders zijn, ze gewoon de badkamer binnen kuiert voor een kletske als daar iemand aan het douchen is!![]()

Ze heeft toch iets opgestoken van @Wannez.Op dit moment zou ze er niets van maken.
Naakt is zo gewoon voor haar dat als we bij mijn ouders zijn, ze gewoon de badkamer binnen kuiert voor een kletske als daar iemand aan het douchen is!![]()
Maar wel zijn (ontbrekend) schaamtegevoel al overgenomen.Mijn dochter heeft Wannez (nog) niet naakt gezien.![]()
Dat had ze al van de papa meegekregen hoor!Maar wel zijn (ontbrekend) schaamtegevoel al overgenomen.
Het moment waar elke vader over wakker ligt en elke moeder jaloers op is?Mijn dochter heeft Wannez naakt gezien.![]()
Mijn zonen wel in bad op kamp.Mijn dochter heeft Wannez (nog) niet naakt gezien.![]()
Ik ontken elke betrokkenheid.Mijn zonen wel in bad op kamp.
Mijn dochter heeft jouw zonen ook nog nooit naakt gezien!Mijn zonen wel in bad op kamp.

Je onderschat (of overschat) je dochter.Mijn dochter heeft jouw zonen ook nog nooit naakt gezien!![]()
Ik hoop dat Gaston niet je schoonvader, buurman, ... is?Hier zo'n 2 weken terug nog zo eentje.
Was een bolbliksem die hier wat rondgevlogen heeft, dan op een boom van de buren afgeketst (zonder schade), drie keer gestuitert op onze gazon en dan via de aarding van onze gaston met een heel luide knal de grond in verdwenen.

En dat zonder hoofdletter ofzo?! Wappie!Ik hoop dat Gaston niet je schoonvader, buurman, ... is?
Maar een koosnaampje voor je tuinhuis ofzo.

Opnames van 10 om te zien?Denk dat er aan de zee iets te doen is. Iedereen op mijn social media zit in oostende.
Eins! Hier kommt die Sommers!Opnames van 10 om te zien?
Waarom heb jij enkel gepensioneerden op uw social media?Denk dat er aan de zee iets te doen is. Iedereen op mijn social media zit in oostende.
Gas ton, een ton of tank waar gas in zit.Ik hoop dat Gaston niet je schoonvader, buurman, ... is?
Maar een koosnaampje voor je tuinhuis ofzo.