Het grote slowchat topic

Blijkbaar op de lijst geraakt van members weggejaagd door @Loser!
Eerder slachtoffer van zijn eigen achtervolgingswaanzin denk ik.

Blijkbaar op de lijst geraakt van members weggejaagd door @Loser!
Het pad van de onfortuinlijke nickchange kent maar één bestemming.
Laat de inkt en de tranen maar vloeien, Str8_6 verdient een mooie afscheidsbrief.

Ik heb nu wel alweer een geniale ingeving. Als ik mijn nick verander in Straight_six kom ik misschien te weten wat er niet koosjer is. Daarna vertel ik aan de mods dat mijn account gehackt werd en vraag ik mijn huidige nick terug. Die gaan dat niet weigeren, want ze vinden mij een toffe (ik weet dat want ik krijg continu pm's er van).

@Str8_6 ?

(Stoeme nickveranderaar!)
Wel, dat bedacht ik me onlangs ook. De enige nickchange daar aan verkwanselen. Dan heeft diffie het zo slecht nog niet gedaan. Wat me dan weer doet beseffen. TF happened to diffie/repute? :wtf:
Het heeft wel meer een "van de straat" gevoel. Ik denk dat dit gewoon een poging is van hetero-zes om dichter bij zijn zoon te komen;

Wat hij "verdient" is mijn voet in zijn [redacted]!
Gij wilt uw voet waar steken? :wtf:
Naar mijn weet gebruiken we die [redacted] enkel voor @Loser.

Veel hangt af van de uitstraling van personen, los van hun looks. De vrouw van een vriend van me zal puur fysiek knapper zijn dan mij, ze is ook +-4j jonger maar naar uitstraling toe is die gewoon nors. Die wordt niet versierd of benaderd door mannen, meer dan een beleefd knikje zal er niet in zitten als ze zelf geen contact legt met iemand.
Ik ben dan meer een sociale kletskous dus ja, ik word sneller benaderd dan haar door mannen.
Hopeloze gevallen op BG tellen niet. En degene die van zattigheid enkel nog borsten zien ook niet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan