Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
2 april vieren we de heilige Franciscus van Paola. Da’s ook een prima reden!
giphy.gif
 
Dat klopt. Ik heb inderdaad nog maar 1x mijn nick veranderd.
Klopt, dit is dus je tweede kans om vrede te hebben met de naam die je zelf koos.
Een nickchange is eenmalig, en die harde grens wordt niet overschreden. Omdat het anders moeilijk om te volgen wordt.
 
Klopt, dit is dus je tweede kans om vrede te hebben met de naam die je zelf koos.
Een nickchange is eenmalig, en die harde grens wordt niet overschreden. Omdat het anders moeilijk om te volgen wordt.
Als @Urbanus 2 nickchanges kan krijgen (al dan niet per ongeluk), waarom kan @REpute dan geen 2e krijgen, nota bene naar zijn eerste nickname. Het argument van “naam verwarring” lijkt me hier ook niet van toepassing.

Je hebt regels en je hebt uitzonderingen, deze nickchange lijkt me echt wel redelijk.
 
Als @Urbanus 2 nickchanges kan krijgen (al dan niet per ongeluk), waarom kan @REpute dan geen 2e krijgen, nota bene naar zijn eerste nickname. Het argument van “naam verwarring” lijkt me hier ook niet van toepassing.

Je hebt regels en je hebt uitzonderingen, deze nickchange lijkt me echt wel redelijk.
Ik snap het wel. En ik snap de vraag ook wel. Maar op 9lives kon het 1x per jaar. Nu hebben we beslist dat users het mogen wanneer ze maar willen. Dat zijn regels die voor iedereen gelden. Op 9lives kon er ook al eens een uitzondering gemaakt worden als het ging om privacy of zo. Daar hebben we hier andere tools voor. En eerlijk gezegd vinden we "ik heb me toch bedacht" echt geen goeie reden om een uitzondering voor te maken. Zeker niet als je daarbij in overweging neemt dat je 2x moet lezen dat het echt eenmalig is, en wat de reden van de nickchange al in de eerste plaats was.
 
Klopt, dit is dus je tweede kans om vrede te hebben met de naam die je zelf koos.
Waarom zeg je dat je mensen een 2de kans wil geven terwijl je het eigenlijk niet echt meent?
Een nickchange is eenmalig, en die harde grens wordt niet overschreden. Omdat het anders moeilijk om te volgen wordt.
Zoals ik initieel al had aangehaald, heb ik véél meer posts onder mijn originele nick. Dus jouw argument gaat niet op, integendeel zelfs.
@REpute

Als je het wil delen, wat was de reden om van jouw eerste nick af te wijken en je nu toch te bedenken?
Ik werd redelijk hard geviseerd door bepaald individuen en wou wat anoniemer door het forum gaan. Achteraf gezien was dat een beetje naïeve gedachtengang. En nu zit ik er wel mee :(
 
Waarom zeg je dat je mensen een 2de kans wil geven terwijl je het eigenlijk niet echt meent?

Zoals ik initieel al had aangehaald, heb ik véél meer posts onder mijn originele nick. Dus jouw argument gaat niet op, integendeel zelfs.

Ik werd redelijk hard geviseerd door bepaald individuen en wou wat anoniemer door het forum gaan. Achteraf gezien was dat een beetje naïeve gedachtengang. En nu zit ik er wel mee :(
Goed.

@Chill Panda, ik waardeer wat je probeert te doen. Ik heb het echter met opzet vaag gehouden over die reden, omdat het hier anders weer een welles-nietesverhaal wordt en bepaalde dingen niet openbaar worden besproken. Je zult het van ons moeten aannemen dat wij wel weten wat erachter zit. Het halve antwoord van REpute is het begin van dat welles-niettesspelletje.

@REpute, het overduidelijke antwoord is al gegeven: Het gaat niet gebeuren. Het argument van de leesbaarheid en duidelijkheid is een argument vòòr de eenmaligheid. Niet ons argument tegen het toestaan van een uitzondering voor jou. De argumenten daarvoor zijn dat "ik heb me toch bedacht" geen goeie reden is als je 2x is aangegeven dat het eenmalig zou zijn, dat een uitzondering voor jou niet eerlijk zou zijn tegenover iedereen die zich daarna ook zou bedenken of die wel goed heeft nagedacht over zijn nickchange, en omdat je uit wraak voor een warn en een "heksenjacht" een nickchange wou (waarbij je aangaf te begrijpen dat het eenmalig was).

Mijn quote die je hier uit de context rukt, gaat dan ook over schuldinzicht en spijt. Misschien dat je iets meer op dat stukje moet fixeren dan op het stukje over wat je al dan niet hoort te krijgen.
 
Mijn quote die je hier uit de context rukt, gaat dan ook over schuldinzicht en spijt. Misschien dat je iets meer op dat stukje moet fixeren dan op het stukje over wat je al dan niet hoort te krijgen.
En zo heb je er zoals altijd weer een draai aan gegeven zodat jij niet van je standpunt moet afwijken. Moet toch plezant zijn om in zo'n onaantastbare machtspositie te zitten.
 
De regels zijn toch gewoon de regels? Mij interesseert het hoegenaamd niks of die nickname nu veranderd wordt of niet maar wat een gezeik over een regel op een forum zeg. Als de regel is dat het maar een keer mag dan is dat toch gewoon zo? Dat er dan 1 foutje is gemaakt wil niet zeggen dat die regel voor iedereen op de schop moet.

En ja, 'waarom posten in een specifieke thread als het je niet boeit' maar dit is nu iets wat al enkele weken aansleept en ik af en toe eens zie voorbij komen op de feed (en aanvankelijk ook in andere delen van het forum denk ik) dus vandaar mijn reactie. Laat het toch gewoon rusten in plaats van dit te doen ontsporen in een of andere anti-mod kruisvaart met comments over onaantastbare machtsposities en weet ik veel.
 
@Chill Panda, ik waardeer wat je probeert te doen. Ik heb het echter met opzet vaag gehouden over die reden, omdat het hier anders weer een welles-nietesverhaal wordt en bepaalde dingen niet openbaar worden besproken. Je zult het van ons moeten aannemen dat wij wel weten wat erachter zit. Het halve antwoord van REpute is het begin van dat welles-niettesspelletje
Ok, er zit dus meer achter. Ik dacht gewoon dat het een impulsieve nickchange was. Dan laat ik het verder aan jullie oordeel over.
 
Ook dat is niet wat er gebeurd is.
Dat van Urbanus is wel een mooie! Toevallig dat hij op deze pagina stond, maar hij is dus een unicum in de annalen van BG! Door een foutje van de firma heeft hij het twee keer kunnen doen. En hij mag nu zo blijven ronddartelen als vleesgeworden bewijs van onze menselijkheid.
Is deze dan het 2e unicum? :p
hLeC6cm.png
 
Is deze dan het 2e unicum? :p
hLeC6cm.png
Neen, ook daar gaat het niet om twee nickchanges, maar slechts eentje. Er is maar één unicum, dat is al nagekeken.
Ik zou zelfs meer zeggen: De aanpak die voor deze situatie gezorgd heeft, is er mede om te voorkomen dat iemand meer dan één nickchange zou kunnen uitvoeren. Soms worden twee accounts samengevoegd, bijvoorbeeld door een technisch probleem of een vergeten paswoord. En dan wordt de naam van het originele account behouden. Als die persoon dan een nickchange wil doen, kan dat eenmalig. In dit geval om de extra S erbij te voegen.
 
Terug
Bovenaan