Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een roodEen echte kapitein bevaart ook de rode zee!![]()
kan ook een genot zijn!Liever wel zonder brokskes (kurk).Een roodkan ook een genot zijn!
Wel, dat bedacht ik me onlangs ook. De enige nickchange daar aan verkwanselen. Dan heeft diffie het zo slecht nog niet gedaan. Wat me dan weer doet beseffen. TF happened to diffie/repute?

De fles uit uw kelder correct bewaren, ontkurken en dan laten chambreren totdat hij warmer wordtLiever wel zonder brokskes (kurk).
Whta the hell?
Idd en hij kan niet meer terug hè!!Whta the hell?
Ik kon niet anders want ik heb vermoedens van iets die niet helemaal koosjer is. Maar ga er hier niet teveel van zeggen.Wel, dat bedacht ik me onlangs ook. De enige nickchange daar aan verkwanselen. Dan heeft diffie het zo slecht nog niet gedaan. Wat me dan weer doet beseffen. TF happened to diffie/repute?![]()
Ok dan heb ik niks gezegd. Allez jawel, dan had je nog altijd iets beter kunnen verzinnen. Maar je had alvast een reden.Ik kon niet anders want ik heb vermoedens van iets die niet helemaal koosjer is. Maar ga er hier niet teveel van zeggen.
Andere dingen die ik in gedachten zou hebben geraken nooit door de goedkeuring van de supermods.Ok dan heb ik niks gezegd. Allez jawel, dan had je nog altijd iets beter kunnen verzinnen. Maar je had alvast een reden.
Ondanks je charmes?!Andere dingen die ik in gedachten zou hebben geraken nooit door de goedkeuring van de supermods.
Net door zijn charmes.Ondanks je charmes?!
Van coldplayke wel, maar als het net Loser is dan zou ik nog een ban incl charmante pm aan mijn voeten hebben.Ondanks je charmes?!
Stuur het anders in PM, Stracht_zes.Ik kon niet anders want ik heb vermoedens van iets die niet helemaal koosjer is. Maar ga er hier niet teveel van zeggen.
Legging_H84Life was dus OOK een optie hè!Voilà.. Het bewijs is er al en mijn woorden stonden er zelfs nog niet.
Je klinkt als een dubbel van Diffie! Mods, meer onderzoek!Ik kon niet anders want ik heb vermoedens van iets die niet helemaal koosjer is. Maar ga er hier niet teveel van zeggen.
Wel, dat bedacht ik me onlangs ook. De enige nickchange daar aan verkwanselen. Dan heeft diffie het zo slecht nog niet gedaan. Wat me dan weer doet beseffen. TF happened to diffie/repute?![]()