Maar was die tenminste lekker?En ik heb teveel whisky op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar was die tenminste lekker?En ik heb teveel whisky op
I'm all "in mystery boxes"?Als we klaar zijn, zal hij in elk geval nooit meer dit kunnen zeggen:
Uitlokking tot versturen van dickpics.En hoe moet ik dat interpreteren?![]()

Ik denk dat @Wannez in zijn leven al genoeg in "mystery boxes" heeft gezeten.I'm all "in mystery boxes"?
Je dwaalt jongeman! t’Is feestboek!T'is geen saus, maar t'is saaas
T'is geen facebook maar faasboek
Sry voor de![]()
Nee da’s niet raar. Hooguit bekrompen.Is het raar dat ik na paardenvrouwen nu ook wijnliefhebsters een no go vind?
Eindelijk, nu kan ik opgaan in de massa van BG members.Nee da’s niet raar. Hooguit bekrompen.
Nieuwe opties voor deze poll in functie van of er bijpassende wijnen worden genomen alvast: https://www.beyondgaming.be/threads...-ongeacht-het-geslacht-buiten-het-werk.13982/Is het raar dat ik na paardenvrouwen nu ook wijnliefhebsters een no go vind?
Op een familiefeestje ben ik er niet zo'n fan van, maar een wijntje smaakt wel beter als je het kan delen met vrienden.
Ja lap we gaan hier op BG nog 10 jaar wijn gebruiken om allerhande toespelingen op seks (u leest het goed, seKS) te maken hé.
Zolang ge het (op flessen) kunt trekken is het al gelijk denk ikik ben meer een bierman![]()

tis ne twist stick, pedalen hebbek nie echt nodig. En kheb nog de throttle van mijn x55, die ik niet slecht vind, maar de stick was gewoon waardeloos met die bump die ge hebt in het center, wat nogal kut is aangezien ge int center moet mikken.
Ik heb het proberen oplossen door de veer te verwijderen, maar spelen met een joystick zonder resistentie is gelijk rukken me ne slappe lul, der is daar gewoon geen plezier aan
I see what you’re doing hereDa's nog het ergste
dat wordt weer een paar weken wijnen.
En uw vrouw weet van niks zeker?Zijn vrouw drinkt niet anders. Vooral buitenshuis.I see what you’re doing hereEn uw vrouw weet van niks zeker?
Een echte kapitein bevaart ook de rode zee!Mijn spider sense moet eens een paar dagen bijgesteld worden. Ik sta vaak voor het rode licht.
Alleja stond. Sinds ze zo een implantaat heeft is het vaker groen en soms eens oranje maar daar mag je nog door als je niet meer kan stoppen.

Ik zie het probleem ook niet.Een echte kapitein bevaart ook de rode zee!![]()