Wacko Santa
Well-known member
Niets mis met wat rommel, mensen kijken ook naar Thuis en FamilieDe voorgaande pagina’s zijn even grote rommel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets mis met wat rommel, mensen kijken ook naar Thuis en FamilieDe voorgaande pagina’s zijn even grote rommel![]()

Met zo een nick zie ik ook geen enkel probleem in jouw thuisgevoel!Niets mis met wat rommel, mensen kijken ook naar Thuis en Familie![]()
Het heeft wel lang geduurd tegen dat ik hier ben verzeild geraakt! Ik ben voorlopig nog niet gegangbanged, das al ietsMet zo een nick zie ik ook geen enkel probleem in jouw thuisgevoel!

Anders zou ik hier zelf niet zo veel uithangenNiets mis met wat rommel,
Kom terug wanneer ge de andere 616 pagina's gelezen hebt noob.Oh boy, vreemd gesprek om deze topic de eerste keer te openen en enkel de laatste 2 pagina's gelezen te hebben.
Mooi nijlpaard trouwens!![]()
Zaterdag heb ik hier thuis 5 BG-BGers om GBen - Beyond Gaming Board Gamers om te Game Boarden (of dat is toch waar zij denken dat GB voor staatHet heeft wel lang geduurd tegen dat ik hier ben verzeild geraakt! Ik ben voorlopig nog niet gegangbanged, das al iets![]()
).Gaat ge ze FCM'en? en ze zo zwaar GB'en?Kom terug wanneer ge de andere 616 pagina's gelezen hebt noob.
Zaterdag heb ik hier thuis 5 BG-BGers om GBen - Beyond Gaming Board Gamers om te Game Boarden (of dat is toch waar zij denken dat GB voor staat).
We gaan TI4enGaat ge ze FCM'en? en ze zo zwaar GB'en?
GL / HF dan. TI4 is echt niet mijn 4X. Daar zal idd wel wat GGB'd worden!We gaan TI4en
Ik wil niet nog eens ‘kwakkelzomer’ zeggen want we hebben al wel mooie dagen gehad, maar gisteren hier 32° en vlakke zon, vandaag 21° met stevige wind en helemaal grijs is ook weer zo het ene uiterste naar een ander.
Ik wil wel een doos kleenex sturen maar verder hou ik daar toch mijn handen af.Met de organisate van de GB door BG wordt het misschien wel een kwakjeszomer?
Tramp stamp?Prik van de tandarts doet meer pijn imo, het is moeilijk te beschrijven. Ik heb onderarm en onderrug en dat was een eitje.
Hell yeah!Tramp stamp?
Hoeft ook niet want de saus maakt het goed.precies of gij altijd zit te kijken of het goed is voor uw stokske er in te doen
Al meermaals zelf geproefd?Hoeft ook niet want de saus maakt het goed.
.
).