Het grote slowchat topic

Oh boy, vreemd gesprek om deze topic de eerste keer te openen en enkel de laatste 2 pagina's gelezen te hebben.
Mooi nijlpaard trouwens! :)
Kom terug wanneer ge de andere 616 pagina's gelezen hebt noob.

Het heeft wel lang geduurd tegen dat ik hier ben verzeild geraakt! Ik ben voorlopig nog niet gegangbanged, das al iets :p
Zaterdag heb ik hier thuis 5 BG-BGers om GBen - Beyond Gaming Board Gamers om te Game Boarden (of dat is toch waar zij denken dat GB voor staat :unsure:).

nerds-mad.gif

Ik wil niet nog eens ‘kwakkelzomer’ zeggen want we hebben al wel mooie dagen gehad, maar gisteren hier 32° en vlakke zon, vandaag 21° met stevige wind en helemaal grijs is ook weer zo het ene uiterste naar een ander.

Met de organisate van de GB door BG wordt het misschien wel een kwakjeszomer?

Ik heb loges op bezoek en zoals het hoort op logement hebben die veel te lang mogen opblijven. Ik heb ze hannibal laten zien de film omdat die in mijn herinnering sterk op Silence of the lambs maar Hannibal bleek toch nog aanzienlijk grafischer te zijn dan ik mij herinnerde.

Sjaans dat de jongste vooral moest lachen met stukken als de bovenkant van de schedel verwijderen zodat je de hersenen ziet zitten. Den oudste kon precies wel al meer de connectie leggen van dit is niet bepaald ok. Maar is ne keer extra benadrukt dat het allemaal acteurs waren.

Ik wacht misschien best toch nog fkes met kinderen van mezelf :unsure: .

(En dan vond ik de film zelf nog veel slechter dan in mijn herinnering ook trouwens :sop: ).

34 en 37 :unsure: .

Nee 9 en 12 :p .

Maar ze hebben er precies geen trauma's aan overgehouden. Ze waren toch happy en vrolijk deze ochtend.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan