Het grote slowchat topic

Ik snap hem niet.
obviously-snape.gif

Seg mannekes, ge moogt ook wel eens buiten slowchat komen lezen he, ik heb al weet van 2 andere "outingen" als koppel van hen, en Tanuki is diegene die zo lieflijk het bankje deelde met hem. 😇

Seg mannekes, ge moogt ook wel eens buiten slowchat komen lezen he, ik heb al weet van 2 andere "outingen" als koppel van hen, en Tanuki is diegene die zo lieflijk het bankje deelde met hem. 😇
Maar tis zo een boze enge wereld buiten hier :headshake:.
En het zijn ook gewoon niemands zaken, dusjah 🤷‍♂️. Ik sta er gewoon van te zien dat een hoop volk het blijkbaar wist.

(maar ik vraag me nu stiekem wel af of dat verhaal van het bankje waar is? En als ja, is dat puur toevallig en random dat gullie daar langs mekaar zat?)

Er zou zo eens een kil hart moeten smelten door per ongeluk iets positiefs te lezen!

Ik wist dat ook al zenne. Lag er toch wel dik op hier en daar, als je de tekens kon lezen. Hopelijk houden ze zich in bij de volgende BG-fotomeet.

Laatst bewerkt:
Dat is uitvoerig besproken geweest in pol en actua maar ja, gezien uw vete met @Loser ge daar niet wil komen weet ge natuurlijk weer van niks he.
Ah dat verklaart inderdaad, merci👌. Staat de "nieuwe BG koppel aanmelding en approval thread" dan tegenwoordig in P&A?

Ik heb trouwens geen vete met Loser, ofjah niet meer en/of (speciaal voor u @Loser :hug:) minder dan de rest van het forum.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan