Squidward
Well-known member
Ik had uw moeder vast.Hadt ge uw handen vol mss?
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had uw moeder vast.Hadt ge uw handen vol mss?
![]()
Ik snap hem niet.Ik had uw moeder vast.
Ik snap hem niet.
Ik snap hem niet.
Maar tis zo een boze enge wereld buiten hierSeg mannekes, ge moogt ook wel eens buiten slowchat komen lezen he, ik heb al weet van 2 andere "outingen" als koppel van hen, en Tanuki is diegene die zo lieflijk het bankje deelde met hem.![]()
.
. Ik sta er gewoon van te zien dat een hoop volk het blijkbaar wist.Er zou zo eens een kil hart moeten smelten door per ongeluk iets positiefs te lezen!Seg mannekes, ge moogt ook wel eens buiten slowchat komen lezen he, ik heb al weet van 2 andere "outingen" als koppel van hen, en Tanuki is diegene die zo lieflijk het bankje deelde met hem.![]()
Een vogelmeeting?Ik wist dat ook al zenne. Mag er toch wel dik op hier en daar, als je de tekens kon lezen. Hopelijk houden ze zich in bij de volgende BG-fotomeet.

Ja, stel u voor dat ze gaan "Toneriden".Hopelijk houden ze zich in bij de volgende BG-fotomeet.
Dat is uitvoerig besproken geweest in pol en actua maar ja, gezien uw vete met @Loser ge daar niet wil komen weet ge natuurlijk weer van niks he.Hoe moesten wij dat weten / hoe weet gullie dat allemaal?
Voor mij was het gelijk @straight_six zei.
Maareuh, proficiat dan he @Tanuki_ en @Tonerider,. en welkom bij het vrouwelijk geslacht @Tanuki_.
Ah dat verklaart inderdaad, merciDat is uitvoerig besproken geweest in pol en actua maar ja, gezien uw vete met @Loser ge daar niet wil komen weet ge natuurlijk weer van niks he.
. Staat de "nieuwe BG koppel aanmelding en approval thread" dan tegenwoordig in P&A?
) minder dan de rest van het forum.geen enkele gezien jij en @Lint er niet bij warenAmai, en hoeveel bans, strafpunten, verwijderde posts heeft dat allemaal opgeleverd?

Ik weet niet of je het ondertussen al door hebt maar eigenlijk is @Loser @coldplayke 's bitch geworden.Ah @Loser: gaan we zo beginnen?
Zijn dat niet gewoon dubbelaccounts van elkaar?Ik weet niet of je het ondertussen al door hebt maar eigenlijk is @Loser @coldplayke 's bitch geworden.
Maar ik heb nog nooit strafpunten gehad (voor zover ik weet). Ik stook @straight_six altijd op en die incasseert gracieus.geen enkele gezien jij en @Lint er niet bij waren![]()
Zijn we dat niet allemaal dan?Ik weet niet of je het ondertussen al door hebt maar eigenlijk is @Loser @coldplayke 's bitch geworden.

Ik hoop van niet want ik ben stiekem verliefd op haar. Of Loser zou dan de dubbel moeten zijn.Zijn dat niet gewoon dubbelaccounts van elkaar?
Aangezien ze zelfs @Remake woke heeft gemaakt heb je mss wel gelijk.Maar ik heb nog nooit strafpunten gehad (voor zover ik weet). Ik stook @straight_six altijd op en die incasseert gracieus.
Zijn we dat niet allemaal dan?![]()