Tonerider
Well-known member
Gij krijgt de Clio al.Ik hé ja, wtf
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij krijgt de Clio al.Ik hé ja, wtf
Hoe moet ik daar in godsnaam mijn kroketjes in bakken?Gij krijgt de Clio al.
In de zon zetten tijdens een hittegolf?Hoe moet ik daar in godsnaam mijn kroketjes in bakken?
potje op de motor en aangezien ik er dan niet meer ben als gezelschap, met:Hoe moet ik daar in godsnaam mijn kroketjes in bakken?
mijn klakske is een relikwie (voor alle hopeloze gevallen). Dat komt in een vitrinekast in de kerk van Temse te liggen.![]()
Tenzij Jos ze wil?
Hadt ge uw handen vol mss?Net als elke West Vlaming, deze morgen naar den Auchan waar elke West Vlaming rondloopt met dezelfde bedenking ‘verdomme, er lopen hier echt teveel West Vlamingen’. Enige echt storende was zo één vrouwmens van om en bij de 250 kilo die maar bleef niezen en hoesten zonder enig bedekken van de mond, elke rayon waar die kwam leeg op drie seconden.

Fair point. We zullen hem in't midden zetten en dan roept gulle hem en dan roep ik hem en we zien dan wel naar wie hij gaat heSorry ma den Toon is gemeenschappelijk BG goed. Wij hadden hem al langer dan gij.
Wel uw kleren aanhouden. Anders is het geen eerlijke competitie, want dan lopen we allemaal uw kant op.Fair point. We zullen hem in't midden zetten en dan roept gulle hem en dan roep ik hem en we zien dan wel naar wie hij gaat he
Ik heb precies 2 dingen gemist?
- @Tonerider en @Tanuki_ zijn een koppel?
- @Tanuki_ is een vrouw?
+1Ik heb precies 2 dingen gemist?
- @Tanuki_ is een vrouw?

Eh, welkom?Oh wauw, ze hebben het door.
Ik ben vorig weekend naar een trouwfeest in de Kempen geweest, Mol meer bepaald. Toen ik dacht dat we intussen “het foute uur” al wel gehad hadden, kwam voorbij 2u ‘s nachts de dj nog af met deze:
My life is never gonna be the same again. Niks om fier op te zijn, @Avondland!![]()
not just a woman, but anIk heb precies 2 dingen gemist?
- @Tanuki_ is een vrouw?
Lijkt mij nog plezant als je al wat gedronken hebt en van Mol bentOh wauw, ze hebben het door.
Ik ben vorig weekend naar een trouwfeest in de Kempen geweest, Mol meer bepaald. Toen ik dacht dat we intussen “het foute uur” al wel gehad hadden, kwam voorbij 2u ‘s nachts de dj nog af met deze:
My life is never gonna be the same again. Niks om fier op te zijn, @Avondland!![]()
.Hoe moesten wij dat weten / hoe weet gullie dat allemaal?Oh wauw, ze hebben het door.![]()
not just a woman, but an
![]()