Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, weer boven @Loser geëindigd.
EY, NEE, ZO NIET EH MAAT, eerst beledigen en dan nog verwachten dat we meedoenAllez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.
Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Juli
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be
Zolang @straight_six niet boven mij staat is mijn ego nog niet aangetast.
Ik zie hem toch ook niet onder u staan.Zolang @straight_six niet boven mij staat is mijn ego nog niet aangetast.
Maar ook niet boven, so I'm goodIk zie hem toch ook niet onder u staan.

Gelijk dus eigenlijk.Maar ook niet boven, so I'm good![]()
Zolang hij niet mee heeft gedaan (of zelfs als hij wel heeft mee gedaan maar ik niet ga kijken) is hij Schrödinger Six voor mij.Gelijk dus eigenlijk.
Must agree

Hij moet zijn trauma van mijn quiz nog verwerken.Ik zie hem toch ook niet onder u staan.
Mulan heeft geschlicked!
Mulan slikt?Mulan heeft geschlicked!
Schlicken squidje. Das niet slikken.Mulan slikt?
Ah ja, da’s vele beter dan het mijne…Schlicken squidje. Das niet slikken.
De vrouwelijke variant van fappen.
Hoezo waardigheid opofferen?Wel nobel dat je je eigen waardigheid wil opofferen om de boel terug luchtig te maken hier.![]()
(die Ellen)
Toffe quiz, ik wist er niet veel van.Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.
Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Juli
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be
Anderzijds, als Sofie Van De Velde een paar 100 euro vraagt voor enkele uurtjes: direct![]()