blij dat het ook hier gepost wordt, sta ik niet meer zo onderaan.Voorlaatste plaats, kaboem, dit gaat al mijn petje te boven deze vragen,![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blij dat het ook hier gepost wordt, sta ik niet meer zo onderaan.Voorlaatste plaats, kaboem, dit gaat al mijn petje te boven deze vragen,![]()
Ge moogt hem altijd taggen als ge hem nodig hebt, maar of dat een goeie toevoeging gaat zijn, dat weet ik niet zenne. @CarrionGeen verontwaardiging hier hoor.
Dus carry on, wel leuk leesvoer. Dat wel.
Ik ben altijd een goei toevoegingGe moogt hem altijd taggen als ge hem nodig hebt, maar of dat een goeie toevoeging gaat zijn, dat weet ik niet zenne. @Carrion

Ik ben altijd een goei toevoeging![]()

Schandalig, awoert de teloorgang!
En waar blijft jouw aanvullende feedback dan?
Gerapporteerd: op de man (nuja, vrouw) spelen!Schandalig, awoert de teloorgang!
Gelijkheid voor iedereen eh.Gerapporteerd: op de man (nuja, vrouw) spelen!

Het is te warm om op man of vrouw te spelen, zo een plakkerige boel (meer dan anders nog). Zelfbevrediging is the only way. Dat of een dildo uit de diepvries.Gerapporteerd: op de man (nuja, vrouw) spelen!
Is een dildo uit de diepvries niet net bedoeld voor de zelfbevrediging? Want je gebruikte "of"?Het is te warm om op man of vrouw te spelen, zo een plakkerige boel (meer dan anders nog). Zelfbevrediging is the only way. Dat of een dildo uit de diepvries.
Blijft dat dan ook plakken gelijk een tong aan een bevroren paal (no pun intended)?Dat of een dildo uit de diepvries.
Je kan perfect dildo’en met twee!Is een dildo uit de diepvries niet net bedoeld voor de zelfbevrediging? Want je gebruikte "of"?
Alleen als het mij uitkomt!Gelijkheid voor iedereen eh.![]()

#uwdateheeftgrootgelijkAlleen als het mij uitkomt!
#HoeraVoorFeminisme!
#MijnDateWouNietEensBetalenVoorMij!![]()
Dat hangt dan weer af, als hij zó bevroren is dat er er ‘frost’ opzit dan ja. Is hij klassiek bevroren dan nee.Blijft dat dan ook plakken gelijk een tong aan een bevroren paal (no pun intended)?
Nice, weer boven @Loser geëindigd.Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.
Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Juli
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be

Wou niet betalen of wou u niet beledigen door te betalen? (En voor wat precies was betaling nodig?)Alleen als het mij uitkomt!
#HoeraVoorFeminisme!
#MijnDateWouNietEensBetalenVoorMij!![]()
#DAgadeGijNieBepalen! Seksist!#uwdateheeftgrootgelijk
#Nogolddiggers
Haha, nog geen date gehad en eigenlijk split ik normaal altijd.Wou niet betalen of wou u niet beledigen door te betalen? (En voor wat precies was betaling nodig?)

Ah, splitten als in weglopen voor de rekening komt! Good girlHaha, nog geen date gehad en eigenlijk split ik normaal altijd.![]()

Precies wat te kort he vandaag, zo agressief.#DAgadeGijNieBepalen! Seksist!