Mulan
Well-known member
Tutut, als ik u woorden in de mond leg, heb jij ze maar te slikken!Dat zeg ik toch niet?
Ik zeg gewoon dat het even flauw was geweest komende van een man. Geen dingen bij verzinnen graag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tutut, als ik u woorden in de mond leg, heb jij ze maar te slikken!Dat zeg ik toch niet?
Ik zeg gewoon dat het even flauw was geweest komende van een man. Geen dingen bij verzinnen graag.

Je "absoluut niet" is fout door je gebruik van die en/of. Maar da's oké.Mijn post was al aangepast voor uw antwoord.
Maar ge zijt precies nog niet mee wat mijn punt is.
In uw eerste post schrijft gij zelf een quote die ge aan mij toewijst, waarop ge uw "andere interpretatie" bouwt.
Die quote die gij schreef is "Hij zal het zelf wel aangeven, maar hij lijkt me een groot genoege jongen om ermee te lachen". Dat is absoluut NIET wat ik geschreven heb. Dus daarop uw "andere interpretatie" verder bouwen is een zeer misleidende en foute manier om een discussie te starten (ergo mij woorden in de mond leggen).
Er is niets gespeeld aan mijn verontwaardiging, hoor. En die heeft niks te maken met het geslacht of gender van Mulan.Maar @Remake, niet onnozel doen hé, de gespeelde verontwaardiging is niet omdat het een "flauwe mop" is.
Gisteren mocht ik ook niets in uw mond leggen, dus nu ook niet omgekeerd!Tutut, als ik u woorden in de mond leg, heb jij ze maar te slikken!![]()
Nee @Loser, uw weglaten van een key deel van mijn zin is fout.Je "absoluut niet" is fout door je gebruik van die en/of. Maar da's oké.
Terechte opmerking, dat is inderdaad geen waarheid.Ale, jij gaat er toch gewoon zonder reden van uit dat het is omdat het een vrouw is en dat is waarheid? Raar.
.Helaas geloof ik dit zonder de minste twijfel bij Loser.Er is niets gespeeld aan mijn verontwaardiging, hoor. En die heeft niks te maken met het geslacht of gender van Mulan.

Ik heb dit probleem maar dan met zelfbevrediging ook wreed ambetant.Pff te warm om aan zelfverdediging te doen.

Dan is het niet "en/of" maar "en", hèNee @Loser, uw weglaten van een key deel van mijn zin is fout.

Wel nobel dat je je eigen waardigheid wil opofferen om de boel terug luchtig te maken hier.Ik heb dit probleem maar dan met zelfbevrediging ook wreed ambetant.
En dat er nu niemand nog serieus durft doen hier he!![]()

Da's nochtans een serieus probleem.Ik heb dit probleem maar dan met zelfbevrediging ook wreed ambetant.
En dat er nu niemand nog serieus durft doen hier he!![]()
Welke waardigheid?Wel nobel dat je je eigen waardigheid wil opofferen om de boel terug luchtig te maken hier.![]()

met genoegeLet it go, let it gooooo...
En gaan we ook het woord 'genoeg' niet meer vervoegen aub...![]()
Genoeg nu!met genoege

Is dat een bevel om terug te genoegen?Genoeg nu!![]()

Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.
Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Juli
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be

Voorlaatste plaats, kaboem, dit gaat al mijn petje te boven deze vragen,Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.
Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Juli
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be

Geen verontwaardiging hier hoor.
Dus carry on, wel leuk leesvoer. Dat wel.