Het grote slowchat topic

Mijn post was al aangepast voor uw antwoord.

Maar ge zijt precies nog niet mee wat mijn punt is.
In uw eerste post schrijft gij zelf een quote die ge aan mij toewijst, waarop ge uw "andere interpretatie" bouwt.
Die quote die gij schreef is "Hij zal het zelf wel aangeven, maar hij lijkt me een groot genoege jongen om ermee te lachen". Dat is absoluut NIET wat ik geschreven heb. Dus daarop uw "andere interpretatie" verder bouwen is een zeer misleidende en foute manier om een discussie te starten (ergo mij woorden in de mond leggen).
Je "absoluut niet" is fout door je gebruik van die en/of. Maar da's oké.

Maar @Remake, niet onnozel doen hé, de gespeelde verontwaardiging is niet omdat het een "flauwe mop" is :).
Er is niets gespeeld aan mijn verontwaardiging, hoor. En die heeft niks te maken met het geslacht of gender van Mulan.

Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.

Gelukkig had ik al voorbereidingen getroffen :unsure:

Allez, het is duidelijk dat we weer brood en spelen nodig hebben om het plebs af te leiden.

Met genoeging aan meegedaan en zit op 10de plek :cool:

Voorlaatste plaats, kaboem, dit gaat al mijn petje te boven deze vragen, :ROFLMAO:

Geen verontwaardiging hier hoor.
Dus carry on, wel leuk leesvoer. Dat wel :unsure: .
200w.webp

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan