Het grote slowchat topic

ba-dum-tsss-drum.gif
En dan zeggen ze dat wij grof zijn.

Mijn voorstel: Zullen we niet gespeeld verontwaardigd zijn omdat een vrouw de mop maakt terwijl genoeg anderen die ook zouden maken?

De enige met een stem hierin is @lammeken zelf. En als hij het te grof vindt, zal hij dat wel aangeven. Uit zijn post geschiedenis lijkt hij mij echt wel een groot genoege jongen te zijn om voor zichzelf op te komen en/of ermee te lachen.

Mijn voorstel: Zullen we niet gespeeld verontwaardigd zijn omdat een vrouw de mop maakt terwijl genoeg anderen die ook zouden maken?

De enige met een stem hierin is @lammeken zelf. En als hij het te grof vindt, zal hij dat wel aangeven. Uit zijn post geschiedenis lijkt hij mij echt wel een groot genoege jongen te zijn om voor zichzelf op te komen en/of ermee te lachen.
Haha, gelukkig kader je het nu wel heel open voor alle input 😂

Wat bedoel je?
"Hij zal het zelf wel aangeven, maar hij lijkt me een groot genoege jongen om ermee te lachen" kun je net zo makkelijk lezen als "hij mag het aangeven, maar dan is hij meer een klein kind dan ik had gedacht".

Waarom er van uitgaan dat het is omdat het door een vrouw gepost werd?
Die mop was even flauw geweest als het een mansmens betrof hoor. :unsure:

"Hij zal het zelf wel aangeven, maar hij lijkt me een groot genoege jongen om ermee te lachen" kun je net zo makkelijk lezen als "hij mag het aangeven, maar dan is hij meer een klein kind dan ik had gedacht".
Geen woorden in mijne mond leggen makker. Ook heel plezant dat ge uw eigen geschreven quote, wat een foute samentrekking is van mijn post, gebruikt om dan uw foute en leidende conclusie erover te gooien. Als het u interesseert: Dit is een grote reden waarom ik niet in P&A kom.

Wat ik zei:
Dus laten we ontleden:
  1. De enige met een stem hierin is @lammeken zelf.
    => Lammeken is degene die mag aangeven wat kan/niet kan over dit topic (dit topic = zijn eigen situatie)
  2. Uit zijn post geschiedenis lijkt hij mij echt wel een groot genoege jongen te zijn
    => Hij lijkt mij stevig genoeg in zijn schoenen te staan om dit voor zichzelf op te nemen
  3. om voor zichzelf op te komen en/of ermee te lachen.
    => Dus NIET wat gij ervan maakt "groot genoeg om ermee te lachen", nee groot genoeg is het #2 hierboven. Lammeken mag zelf kiezen hoe hij het oppakt, zoals het hoort.

Geen woorden in mijne mond leggen makker. Ook heel plezant dat ge uw eigen geschreven quote, wat een foute samentrekking is van mijn post, gebruikt om dan uw foute en leidende conclusie erover te gooien. Als het u interesseert: Dit is een grote reden waarom ik niet in P&A kom.

Wat ik zei:

Dus laten we ontleden:
  1. De enige met een stem hierin is @lammeken zelf.
    => Lammeken is degene die mag aangeven wat kan/niet kan over dit topic (dit topic = zijn eigen situatie)
  2. Uit zijn post geschiedenis lijkt hij mij echt wel een groot genoege jongen te zijn
    => Hij lijkt mij stevig genoeg in zijn schoenen te staan om dit voor zichzelf op te nemen
  3. om voor zichzelf op te komen en/of ermee te lachen.
    => Dus NIET wat gij ervan maakt "groot genoeg om ermee te lachen", nee groot genoeg is het #2 hierboven. Lammeken mag zelf kiezen hoe hij het oppakt, zoals het hoort.

Dus leer lezen en leg me geen woorden in de mond, die eigenlijk gewoon uw eigen gedacht zijn.
Amai... "leer lezen".
Ik leg je geen woorden in de mond, ik zeg "kun je net zo makkelijk lezen als".

Je zin betekent niet maar één ding, hoor. Zeker niet zoals jij hem schreef. Ik geef aan dat je dat op meer manieren kunt lezen.
En ik ben het er niet mee eens dat Lammeken de enige is die mag aangeven of die (smakeloze, wat mij betreft) grap kan of niet. Dit is namelijk een openbaar forum. Iedereen mag dat aangeven.

Amai... "leer lezen".
Mijn post was al aangepast voor uw antwoord.

Ik leg je geen woorden in de mond, ik zeg "kun je net zo makkelijk lezen als".

Je zin betekent niet maar één ding, hoor. Zeker niet zoals jij hem schreef. Ik geef aan dat je dat op meer manieren kunt lezen.
En ik ben het er niet mee eens dat Lammeken de enige is die mag aangeven of die (smakeloze, wat mij betreft) grap kan of niet. Dit is namelijk een openbaar forum. Iedereen mag dat aangeven.
Maar ge zijt precies nog niet mee wat mijn punt is.
In uw eerste post schrijft gij zelf een quote die ge aan mij toewijst, waarop ge uw "andere interpretatie" bouwt.
Die quote die gij schreef is "Hij zal het zelf wel aangeven, maar hij lijkt me een groot genoege jongen om ermee te lachen". Dat is absoluut NIET wat ik geschreven heb. Dus daarop uw "andere interpretatie" verder bouwen is een zeer misleidende en foute manier om een discussie te starten (ergo mij woorden in de mond leggen), en 1 van de meeste hatelijke P&A-isms ... een stropop noemen jullie dat denk ik.

Waarom er van uitgaan dat het is omdat het door een vrouw gepost werd?
Die mop was even flauw geweest als het een mansmens betrof hoor. :unsure:
Echt "boos" (alléjah voor zover ik mij boos kan maken op een forum). Niet om die mop trouwens.
Maar @Remake, niet onnozel doen hé, de gespeelde verontwaardiging is niet omdat het een "flauwe mop" is :).

seg maakt dat hier is terug plezant ja.

Of anders een omgekeerd coldplayke ze hup... rap naar Pol & Actua.
Ik zal het hier inderdaad bij laten. En naar P&A ga ik niet, dus de discussie sterft hiermee :).

De ENIGE reden waarom ik dit flauwe grapje hier postte, is omdat ik het gevoel heb dat Lammeke hier wel om kan lachen. Indien dit voor hem kwetsend overkomt, kunnen we dat zeker verder afhandelen in pb.

Echt "boos" (alléjah voor zover ik mij boos kan maken op een forum). Niet om die mop trouwens.
Maar @Remake, niet onnozel doen hé, de gespeelde verontwaardiging is niet omdat het een "flauwe mop" is :).
Ale, jij gaat er toch gewoon zonder reden van uit dat het is omdat het een vrouw is en dat is waarheid? Raar.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan