VOIDH (ik wil nog komen filmen)Ik "doe" haar wel privé![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VOIDH (ik wil nog komen filmen)Ik "doe" haar wel privé![]()
VOIDH (ik wil nog komen filmen)
Mijn grootvader zei altijd: "Remake," zei hij, "als een wijf nee zegt, wil ze ja zeggen."
Ja.Mijn grootvader zei altijd: "Remake," zei hij, "als een wijf nee zegt, wil ze ja zeggen."
Iets wat tegenwoordig not done is om te zeggen natuurlijk, nu zeg je "vrouw" ipv "wijf".
Dus stuur maar een pm met locatie en uur.
Ziejewel, hij had gelijk.
Volgens de gazet had je dus de verkeerde vast. Mijn theorie begint meer en meer waarheid vertonen.Ze hebben hem al, ik mag niets zeggen maar ik kan wel zeggen dat je toch beter niet direct een carrièreswitch maakt.
Wat had je verwacht van een korps waar @straight_six werkt.Volgens de gazet had je dus de verkeerde vast. Mijn theorie begint meer en meer waarheid vertonen.
@Mulan heeft me het adres doorgestuurdMijn grootvader zei altijd: "Remake," zei hij, "als een wijf nee zegt, wil ze ja zeggen."
Iets wat tegenwoordig not done is om te zeggen natuurlijk, nu zeg je "vrouw" ipv "wijf".
Dus stuur maar een pm met locatie en uur.
Andere dan die tussen haar benen?Dus Mulan met strategische kokosnoten?
Hey, er moet hier toch iemand ballen hebben?!?Andere dan die tussen haar benen?

Als gij het zegt.Hey, er moet hier toch iemand ballen hebben?!?![]()
Maar jij hebt die van Straight al als fietsverlichting dus nóg een paar wordt wel veel…Hey, er moet hier toch iemand ballen hebben?!?![]()
Met dat het nu toch al op het nieuws is. Terwijl je dit aan het schrijven was zat de dader al heel de dag ik de cel.Volgens de gazet had je dus de verkeerde vast. Mijn theorie begint meer en meer waarheid vertonen.

Gelukkig zijn jullie hem door de hulp van @Remake op het spoor gekomen.Met dat het nu toch al op het nieuws is. Terwijl je dit aan het schrijven was zat de dader al heel de dag ik de cel.![]()
Ik vind toch dat je de dader een héél klein beetje strafvermindering mag geven. Ok dat het slachtoffer niet met de naam Ilir door het leven wil gaan. Maar zich dan "Mario" laten noemen? Dat noem ik nu toch wel een verzachtende omstandigheid voor een moord.Met dat het nu toch al op het nieuws is. Terwijl je dit aan het schrijven was zat de dader al heel de dag ik de cel.![]()
Hij zegt dat hij het niet gedaan heeft en volgens mij weet hij beter wat hij gedaan heeft dan jullie e, jullie waren er niet bij, dus je hebt de verkeerde.Met dat het nu toch al op het nieuws is. Terwijl je dit aan het schrijven was zat de dader al heel de dag ik de cel.![]()
Inderdaad
Dwarslaesie na een verkeersongeluk nu een dikke 6 jaar geleden. Ik heb overal nog gevoel,maar kan mijn benen niet meer bewegen.
Geen probleem, zo snel zit ik niet op mijn paard.