515
Well-known member
Hangt dan weer van zijn elektrische tools af
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt dan weer van zijn elektrische tools af
doe maar uw eigen onderzoekik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.
Ga ik nu dood?
Laten we het hopenik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.
Ga ik nu dood?
Maar hoop doet leven.Laten we het hopen

Bedoel je dat je niet naakt in een donker huis rondloopt met een natte handdoek in uw nek en een raketijs in uw gat? En die expert legt het nog zo schoon uit!ik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.
Ga ik nu dood?
Precies alsof de ergste hittegolf ooit overspoeld ons vandaag. Woensdag al normaler weer en onweer... Max aangegeven hier 32C rond 14hik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.
Ga ik nu dood?
Sorry, ik rel maar tot max 25°, bel mij in september of zo.Precies alsof de ergste hittegolf ooit overspoeld ons vandaag. Woensdag al normaler weer en onweer... Max aangegeven hier 32C rond 14h
Tis hier Zuid Europa niet waar het wel menens is ...
ps. en als het wat te heet wordt en ons hersens gaan koken, gaan we toch gewoon wat rellen aan ons (te)weinige en te dure zwemvijvers?

Hier is het bewolkt en een graad of 12.Sorry, ik rel maar tot max 25°, bel mij in september of zo.
Ik ga toch meer reden tot rellen nodig hebben. De Cornetto is uitverkocht bijvoorbeeld of er zijn geen bio trostomaten meer.Hier is het bewolkt en een graad of 12.

Hij heeft hopelijk geen spandex aan als er iets in zijn zone aan het gebeuren is.@straight_six 't Is plezant zeker op 't werk vandaag? Er gebeurt nog eens iets in je zone.![]()
Ze mochten gerust een andere dag uitgekozen hebben om elkaar neer te knallen.@straight_six 't Is plezant zeker op 't werk vandaag? Er gebeurt nog eens iets in je zone.![]()
Beeld je dan eens in dat je een échte flik zou zijn!Ze mochten gerust een andere dag uitgekozen hebben om elkaar neer te knallen.
Ik moest juist vandaag en morgen werken van heel de maand. Ik had nog geen werk genoeg met al de zatlappen die brokken gereden hebben om hun verlof in te zetten.

Gerapporteerd wegens seksisme! Vrouwenhater!!!Wen er maar aan, dat zijn vrouwen. Het gaat er niet meer op verbeteren.
Tis niet dat ze erbij waren eh.. Ik heb er evenveel werk aan als zij zelf. Terwijl ik ook nog eens het werk erbij moest pakken van 2 die in verlof zijn.Beeld je dan eens in dat je een échte flik zou zijn!![]()
Nee, burger bij de politie.@straight_six
Ben je een agent?