Het grote slowchat topic

Hangt dan weer van zijn elektrische tools af
31226163a3b29a64ab72efefa511b282.jpg

ik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.

Ga ik nu dood?

ik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.

Ga ik nu dood?
Bedoel je dat je niet naakt in een donker huis rondloopt met een natte handdoek in uw nek en een raketijs in uw gat? En die expert legt het nog zo schoon uit!

Ga ik nu dood?
Precies alsof de ergste hittegolf ooit overspoeld ons vandaag. Woensdag al normaler weer en onweer... Max aangegeven hier 32C rond 14h
Tis hier Zuid Europa niet waar het wel menens is ...

ps. en als het wat te heet wordt en ons hersens gaan koken, gaan we toch gewoon wat rellen aan ons (te)weinige en te dure zwemvijvers?

Precies alsof de ergste hittegolf ooit overspoeld ons vandaag. Woensdag al normaler weer en onweer... Max aangegeven hier 32C rond 14h
Tis hier Zuid Europa niet waar het wel menens is ...

ps. en als het wat te heet wordt en ons hersens gaan koken, gaan we toch gewoon wat rellen aan ons (te)weinige en te dure zwemvijvers?
Sorry, ik rel maar tot max 25°, bel mij in september of zo.

@straight_six 't Is plezant zeker op 't werk vandaag? Er gebeurt nog eens iets in je zone. :unsure:
Ze mochten gerust een andere dag uitgekozen hebben om elkaar neer te knallen.

Ik moest juist vandaag en morgen werken van heel de maand. Ik had nog geen werk genoeg met al de zatlappen die brokken gereden hebben om hun verlof in te zetten.

Ze mochten gerust een andere dag uitgekozen hebben om elkaar neer te knallen.

Ik moest juist vandaag en morgen werken van heel de maand. Ik had nog geen werk genoeg met al de zatlappen die brokken gereden hebben om hun verlof in te zetten.
Beeld je dan eens in dat je een échte flik zou zijn! 😈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan