ksnappemniNiet blind gekocht dan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ksnappemniNiet blind gekocht dan?

De fiets op dan maar.Na een 4-tal dagen was de bloeduitstorting aan mijn teen al minder en kon ik terug beter stappen, maar eergisteren had ik toch nog terug pijn na een uur padel, en ziet mijn teen wat rood. Zal nog moeten opletten de komende weken precies want 100% genezen is het nog niet. Die teen is wat strammer dan mijn andere tenen. Volgende week ga ik de padel overslaan en ook voorlopig niet lopen (daarvoor wordt het toch te warm)

Ik zou daar precies toch geen kinderen meer in laten spelen@Wannez, zijn zwembadje ligt nog altijd plat na die gangbang toen hij in het buitenland zat.

mijn madam vertelde het me gisteren...De ambetante buurvrouw is ontploft
Azo roepen.
Maar mijnheer moest weer bij zijn sletlana gaan zitten?mijn madam vertelde het me gisteren...
"Ge hebt wat gemist!"
Daarmee weten wij het nog niet he.mijn madam vertelde het me gisteren...
"Ge hebt wat gemist!"
das pas 'nadat' ik de lotto gewonnen heb.Maar mijnheer moest weer bij zijn sletlana gaan zitten?
Dat zeg je gewoon omdat we u niet zouden verdenken van de lotto te gewonnen hebben.das pas 'nadat' ik de lotto gewonnen heb.
Ergens int jaar 31257 ofzo...
Nogal ja.. Aangezien ze haar sigarettenpeuk aan de poetsvrouw geeft en eist dat ze die weg gooit voor haar.
1 februari, zes alsjeblieft
Wie zijn de ‘gelukkigen’ ?1 februari, zes alsjeblieft
Race is nog onbeslist, ik neem ook nominaties aan.Wie zijn de ‘gelukkigen’ ?
ge moet niet zo uit de hoogte doen he@theelepel, just kidding he![]()
Hangt wel een beetje van de omstandigheden af...En ze geniet er van.
En de locatieHangt wel een beetje van de omstandigheden af...
En van wie de vinger isEn de locatie
Een schrijnwerker kan wel tegenvallen natuurlijk.En van wie de vinger is
Hangt dan weer van zijn elektrische tools afEen schrijnwerker kan wel tegenvallen natuurlijk.