Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmmmm niet zekerHeb jij nog ergens een paar panties die @recipe4hate efkes mag gebruiken?
Ik kan u maandag anders een paar bezorgenHelemaal niet als ik daardoor de tetn van Myllana mag zien.

Panties of tetn?Hmmmmmm niet zeker
Ik kan u maandag anders een paar bezorgen![]()
Hou je pm in de gaten.Zolang die dingen maar uitgebreid worden beschreven, met het nodige drama erbij, doet ge wat ge wilt.
Wat een delivery serviceIk kan u maandag anders een paar bezorgen![]()

Vindt ge? Op z’n minst zaterdaglevering verwacht.Wat een delivery service![]()
Bij mij komt het hier eerder over alsof velen seksueel gefrustreerd zijn.
Buffering...Bij mij komt het hier eerder over alsof velen seksueel gefrustreerd zijn.
Ontopic: de foto van die tetten mag dan beginnen doorkomen hoor.
Oh maar ik heb zaterdag ook tijd hoorVindt ge? Op z’n minst zaterdaglevering verwacht.

Ok thanks. Drop maar in de bus.Oh maar ik heb zaterdag ook tijd hoor![]()
Speaking words of wisdom!Kinderen, alles op internet is voor altijd. Module 4 van Animo gaat net daar over en jullie zijn dat alweer vergeten! De enige veilig manier van doen voor zowel ‘de tet’ als ‘de manty’ is live gelijk oversteken.

Hij zei "beschrijven" he, niet "staven met beeldmateriaal"!Hou je pm in de gaten.

Gewoon met MS Paint een schetske doen!Hij zei "beschrijven" he, niet "staven met beeldmateriaal"!
Kee, thx, bubaaj!![]()
Beelden met staafmateriaal, got it!Hij zei "beschrijven" he, niet "staven met beeldmateriaal"!
Kee, thx, bubaaj!![]()