Voor een ambtenaar vind ik de maandag er op eigenlijk al vrij snel.Vindt ge? Op z’n minst zaterdaglevering verwacht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een ambtenaar vind ik de maandag er op eigenlijk al vrij snel.Vindt ge? Op z’n minst zaterdaglevering verwacht.
Gewoon een gipske leggen, dan kan er handtastelijk gedaan worden en toch gene #me-too worden uitgesproken door de rechter, win win for allBeelden met staafmateriaal, got it!![]()
En dan moet dat meiske voortdoen met het beeld van jou in een paar ophoud-kousen als tegenprestatie? De wisselkoers is behoorlijk onfair.Beelden met staafmateriaal, got it!![]()
Neenee dat is @recipe4hate in die kousen. Anders was het inderdaad onfair.En dan moet dat meiske voortdoen met het beeld van jou in een paar ophoud-kousen als tegenprestatie? De wisselkoers is behoorlijk onfair.
Geen staafmateriaal zonder wederdienst, é, vriend! Die dames zijn moderne vrouwen die hun waarde kennen, beetje meegaan met uw tijd.Neenee dat is @recipe4hate in die kousen. Anders was het inderdaad onfair.
Oh maar ik heb zaterdag ook tijd hoor![]()
@recipe4hate get the hint man.Ik moet wel verifiëren of de foto genomen wordt.
Nee, ze praten hier allemaal veel maar dapper zijn ze niet…@recipe4hate get the hint man.
Die wil altijd kijken. Voyeur eerste klas.@recipe4hate get the hint man.
Ik heb nog niet eens 5u aan de lijn moeten hangen met een wachtmuziekske!Voor een ambtenaar vind ik de maandag er op eigenlijk al vrij snel.
Was het budget voor het muziekske op?Ik heb nog niet eens 5u aan de lijn moeten hangen met een wachtmuziekske!
Waar blijft dat materiaal voor m'n staaf?
Of zoals jullie het noemen: staafmateriaal.
Nee het was 15u. Dan stoppen ze allemaal want daar is ‘t al 17u.Was het budget voor het muziekske op?
Na een 4-tal dagen was de bloeduitstorting aan mijn teen al minder en kon ik terug beter stappen, maar eergisteren had ik toch nog terug pijn na een uur padel, en ziet mijn teen wat rood. Zal nog moeten opletten de komende weken precies want 100% genezen is het nog niet. Die teen is wat strammer dan mijn andere tenen. Volgende week ga ik de padel overslaan en ook voorlopig niet lopen (daarvoor wordt het toch te warm)Ze staan niet altijd scheef bij een breuk hoor, maar meestal kunnen ze er weinig aan doen ook.
Samen tapen wordt gedaan zodat je hem iets minder kan bewegen.
BG plebs, aanschouw mijn glorieus aperitiefzwembad:
Bekijk bijlage 11367
Dat bedoel ik dus met lintbebouwing!Oei, gij woont in een verkaveling....![]()

Tis anders een regelrechte woonwijk, alles behalve lintbebouwingDat bedoel ik dus met lintbebouwing!![]()

Niet blind gekocht dan?Tis anders een regelrechte woonwijk, alles behalve lintbebouwing![]()
bezig met de hoogwerker aan uw poolhouse?De ambetante buurvrouw is ontploft
Azo roepen.

Dat is voor straks pas, na 22h! Veel te warm en rustig nu.bezig met de hoogwerker aan uw poolhouse?![]()