Ok. Als BG mij die panties koopt, zal ik er eentje for the team nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. Als BG mij die panties koopt, zal ik er eentje for the team nemen.
Ik begin er dus meteen aan!Als je er een crowdfunding voor zou openen kun je er veel winst aan overhouden denk ik.
Ik gok het ook. Dit zou wel eens even groot kunnen worden dan de "laat @Loser zwijgen" crowdfunding... en die heeft records gebroken peins ik.Als je er een crowdfunding voor zou openen kun je er veel winst aan overhouden denk ik.
30% voor het idee. Thank you, come again.Ik begin er dus meteen aan!
Gevaarlijke uitspraak.Ok. Als BG mij die panties koopt, zal ik er eentje for the team nemen.
Heb jij nog ergens een paar panties die @recipe4hate efkes mag gebruiken?Gevaarlijke uitspraak.
Ela nie onder mijn duiven schieten eIk begin er dus meteen aan!
Helemaal niet als ik daardoor de tetn van Myllana mag zien.Gevaarlijke uitspraak.
Deal, maar jij betaalt dan wel de belastingen op alle winst.30% voor het idee. Thank you, come again.
Zo lang we beide single zijn, staat het ons vrij te doen en laten met elkaar (en met toestemming natuurlijk
) wat we willen! 
MAAR DAN NIE KLAGEN OVER SCHAAF-NOCH BRANDWONDENZo lang we beide single zijn, staat het ons vrij te doen en laten met elkaar (en met toestemming natuurlijk
) wat we willen!
![]()

Ik klaag enkel van diegene die ik krijg door te wandelen!MAAR DAN NIE KLAGEN OVER SCHAAF-NOCH BRANDWONDEN![]()
Dat komt door @Wannez zijn uitgebreide lever.MAAR DAN NIE KLAGEN OVER SCHAAF-NOCH BRANDWONDEN![]()
Zolang die dingen maar uitgebreid worden beschreven, met het nodige drama erbij, doet ge wat ge wilt.Zo lang we beide single zijn, staat het ons vrij te doen en laten met elkaar (en met toestemming natuurlijk
) wat we willen!
![]()
Oei, dan blijf jij wel heel hard op je honger zitten door ons.Zolang die dingen maar uitgebreid worden beschreven, met het nodige drama erbij, doet ge wat ge wilt.

Er zijn nog wel dingen waar ik hard op mijn honger mag zitten. Het kan er nog wel bij...Oei, dan blijf jij wel heel hard op je honger zitten door ons.![]()
Ga gewoon eens naar zo een Hollandse verhaaltjessite, vervang de namen van de stevige boer’nknaap door Wannez en de lustige melkmeid door Mulan en er zijn er hier direct content.Oei, dan blijf jij wel heel hard op je honger zitten door ons.![]()