Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Numero uno heeft hier alvast niet lang geduurdNee S6 zo werkt het niet.
Licht zat?
Ik drink amper dus na 2 voelde ik het al redelijk haha.
Echt zat ben ik nog niet hoor :/@Wannez tis het moment voor zatte seks.
@straight_six, misschien reageert hij nu wel iets sneller@Wannez tis het moment voor platte seks.
Tis altijd het moment voor zatte seks!@Wannez tis het moment voor zatte seks.
Intussen uit de jacuzziEcht zat ben ik nog niet hoor :/
Wannez heeft niet gereageerd op discord, die is wss druk bezig nu.

Beginnersportie hoor ik.Ik ga een doos melocakes van 30 in mijn keel duwen. Zin in.
Als @xAnyana kan masseren komt dat wel (hihi) in orde.Ik zei toch dat je spijt zou hebben van mij te laten zoeken? Dst het een match moest zijn heb je er niet bij gezegd. En Trump is nog easy to get vermoed ik.
En wordt het nu natte, zatte, platte of alledrie?Intussen uit de jacuzzi![]()
Ik spring nog liever van een brug!Hoppa @xAnyana begin maar het trouwfeest nonkels style te organiseren. Met @Lint @Wannez @Lt. ZweedVoet @Remake en mezelf als zatte nonkels.
Maar jij bent loodgieter en die hebben allemaal een superkracht waarmee ze avatargewijs eenderwaar water uit de grond kunnen aftappen.Das omdat ge de kans hebt om bij te vullen op het werk, ik heb die niet. Ik doe meestal 2x 1.5 liter per dag mee naar het werk.
Ja maar das meestal Nie drinkbaarMaar jij bent loodgieter en die hebben allemaal een superkracht waarmee ze avatargewijs eenderwaar water uit de grond kunnen aftappen.

Klinkt top. Anders moet je dan eens voorbij wandelen samen met je vriendinnen van lloret terwijl ik op het terras zit.Aan uw kanten weet ik het niet maar hier is dat toch een aanrader.
Maak er anders een daguitstap van.
Even bokrijk bekijken, fietsen door het water, bevoorraden bij de Marokkaanse of Turkse winkel, wat kompel biertjes inslaan, de Limburgse vrouwen keuren en hup terug door.
moet niet per se een trouwfeest zijn, een feest organiseren is ook goed, ik zal er zijn, en zat.Hoppa @xAnyana begin maar het trouwfeest nonkels style te organiseren. Met @Lint @Wannez @Lt. ZweedVoet @Remake en mezelf als zatte nonkels.

Ge weet het toch mene man.Klinkt top. Anders moet je dan eens voorbij wandelen samen met je vriendinnen van lloret terwijl ik op het terras zit.
Lekkere vleesjes bij de slager en op straat. Een mens zou verliefd worden op Limburg
Dansen dansen!![]()
Graag gedaan!Dankzij dit topic ga ik nu vanavond express 10 km rijden naar de kermis achter een zak oliebollen.
Join the fatclan!