Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan ook een gewoon groene salade maken, daar *moet* niks op, fris voor dit weer. Speciaal voor u, omdat ge zo een tof venteke zijt! En dún dat ge zult zijn na een paar weken!vinaigrette? Dat je me wil vergiftigen tot daaraan toe, maar me laten vet worden en vergiftigen? Harteloos mens!
Voor een prijsje wil ik de overschot nog brengen voor de rottweiler hoor.
Hier was het kleine 900 voor een week, maar is dus nog net buiten zomervakantie.Dat valt nog mee.
ik had es gekeken voor 1 weekje in juli (1600 euro)
Hier was het kleine 900 voor een week, maar is dus nog net buiten zomervakantie.
En met wat pech hebt ge dan nog regen ook op de plaats(en) waar ge gereserveerd hebtMet klein mannen die schoolplichtig zijn was dat dus ni te doen.

... en als je dat nu eens in de airfryer steekt?
Ik hou er van als anderen hem triggeren!Kunt ge er nog mee gaan werken?Mijn teen gestoten. Doet nog altijd veel pijn als ik er kracht op zet, ik moet voorzichtig zijn bij het stappen.

Ik moet morgen sowieso niet werken, maar ik moet er wel een Marmotte mee fietsen zondag, dus hopelijk lukt dat.Kunt ge er nog mee gaan werken?![]()
Ik heb dat van uw vrouwEr zal bij u wel een logisch uitleg zijn? Maar ik zou me als ouder vooral afvragen waarom iemand anders 40 foto's van mijn kind heeft...

Dees klinkt veel goorder dan wat jij in je hoofd had!Ik heb dat van uw vrouw![]()

Welke teen is het?Ik moet morgen sowieso niet werken, maar ik moet er wel een Marmotte mee fietsen zondag, dus hopelijk lukt dat.
uhuDees klinkt veel goorder dan wat jij in je hoofd had!![]()
De middenste teen. Hij ziet blauw maar staat nog recht. Dus wellicht niet gebroken. Ik zal het vanavond (als ik op een deftig uur toekom in de Alpen) of morgen gaan weten op de fiets.Welke teen is het?
Fietsschoen is normaal stevig onderaan dus zal de last wel meevallen (hier lukt het fietsen met een brakke grote teen + gewricht er vlak achter wel goed).

Het zijn de vrouwen die altijd claimen dat ze alles kunnen dat mannen kunnen he.Allé waar is die 'can do' attitude? Mannen kunnen toch alles wat vrouwen kunnen?