Het grote slowchat topic

Daarstraks viel het hier met bakken uit de lucht. En nu ist bakken. Compleet opengetrokken, geen wolkje meer te zien.

En ene da we ooit gehuurd heb was ik op een camping mee door de kruin van een boom gereden tijdens het in parkeren. Lichte kras in 1 van de stickers.

600 euro kwijt van mijne waarborg :(

Ik moet morgen sowieso niet werken, maar ik moet er wel een Marmotte mee fietsen zondag, dus hopelijk lukt dat.
Welke teen is het?
Fietsschoen is normaal stevig onderaan dus zal de last wel meevallen (hier lukt het fietsen met een brakke grote teen + gewricht er vlak achter wel goed).

Nog een dag om mee te doen met de quiz!

Welke teen is het?
Fietsschoen is normaal stevig onderaan dus zal de last wel meevallen (hier lukt het fietsen met een brakke grote teen + gewricht er vlak achter wel goed).
De middenste teen. Hij ziet blauw maar staat nog recht. Dus wellicht niet gebroken. Ik zal het vanavond (als ik op een deftig uur toekom in de Alpen) of morgen gaan weten op de fiets. :)

Allé waar is die 'can do' attitude? Mannen kunnen toch alles wat vrouwen kunnen?
Het zijn de vrouwen die altijd claimen dat ze alles kunnen dat mannen kunnen he.

Wij (de mannen) claimen dat niet. Wij kunnen noch willen alles dat de vrouwen kunnen

<insert lijst met huishoudelijke en zorg taken>

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan