Ik discrimineer nietGe moogt mee in de studie maar Wannez moet het wel goedvinden. Hoe zijn uw kaken?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik discrimineer nietGe moogt mee in de studie maar Wannez moet het wel goedvinden. Hoe zijn uw kaken?

Welke studie?Ge moogt mee in de studie maar Wannez moet het wel goedvinden. Hoe zijn uw kaken?
Wannez heeft zo een everlasting gobstopper te testenWelke studie?
Sorry, ik moet niets weten van die wonka.Wannez heeft zo een everlasting gobstopper te testen
![]()
Geen probleem, zal het wel zelf doen. Verandert van kleur én smaak, lijkt mij leuk!Sorry, ik moet niets weten van die wonka.
Die paarse kleur staat mij niet aan.Geen probleem, zal het wel zelf doen. Verandert van kleur én smaak, lijkt mij leuk!
En bij u is het groen misschien?Die paarse kleur staat mij niet aan.
Vuurrood.En bij u is het groen misschien?
Best eens de dokter bellen. Of Conner Rousseau.Vuurrood.
Ik zou niet weten waarom ik een dokter moet bellen als ik aan de lichten sta.Best eens de dokter bellen. Of Conner Rousseau.
Glad ijs zouden ze hier zeggen.Ik zou ze eerder fatshamen.
Dat kan ze ook nog laten tatoeëren. Plaats genoeg.
"Fat"
Wanneer zaterdag en waar moet ik zijn omDus wanneer de Russen in het land zijn?
Ergernis: door corona en de bijhorende quarantaine kan ik niet meer met de bierclub zaterdag en we gingen 3 brouwerijen bezoeken met bijhorende degustaties![]()
Ah bestellen ze tegenwoordig al wat minder kippets?ach ja, da's es een maandje geen frieten om dat weer goed te maken.
Ah bestellen ze tegenwoordig al wat minder kippets?
Wel goed nieuws voor varkens- en rundsbedrijven. We gaan de koolstofdoelstelling halen dankzij het faillissement van de kippenkwekers.Ze zijn het beu, al 3 bestellingen geen kippets moeten nemen.
Onze frituurbaas heeft al 2 studenten moeten buitenzetten.
Den ene altijd kippets, den andere kippevingers en ze pakken een kou bouletje om te delen. En stoofvleessaus natuurlijk.Onze oudsten wil nu nen twijfelaar.
Zo een saté met vanalles opgeprikt.
En de jongste volgt natuurlijk want die doet alles na
Ik was effe niet mee daar. Voor mij is nen twijfelaar een bed.Onze oudsten wil nu nen twijfelaar.
Zo een saté met vanalles opgeprikt.
En de jongste volgt natuurlijk want die doet alles na