Mulan
Well-known member
Ik blijf er bij: zo een stapelbed in een campervan is NIET gemaakt voor harde actie!en ik maar in die struiken zitten loeren en te wachten op wat harde actie![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf er bij: zo een stapelbed in een campervan is NIET gemaakt voor harde actie!en ik maar in die struiken zitten loeren en te wachten op wat harde actie![]()
Jij hebt een poolhouse voor je harde actie, BangBath.tot ik roep "komen eten" zeker?
#mulleoudnallez vind ik beter klinkenGrow up zeggen en zelf #mulannez verzinnen.
De pot verwijt de ketel..
Ik ben de schutters en de irritante mug dankbaar dat ze me deze nacht wakker gehouden hebben.
En wat komt er daaruit voort dan? Ne mulannees ?Ja, bananen vind ik niet lekker.
Nee. Alsof ik jou ga laten bepalen wat ik doe
En verder grow up! Ik hoop dat je er nachtmerries van hebt, nem!
#Mulannez![]()
Dat zal ik dan zijn aangezien je jezelf wijs maakt dat ik te vroeg klaarkom.
Alsof jij ook maar zou kunnen tippen aan Wannez!Die zweeft op een roze wolk van rivierbankjes en post-coïtale bliss.hoe zou het nog zijn met @Tonerider ?
Shh, je mag de mensen niet pakken op hun zwakste punt, die jongen moet nog wel een jaar of veertig door zo é!Alsof jij ook maar zou kunnen tippen aan Wannez!
Qua smaak zal ik hem dan toch al zeker overtreffen.Alsof jij ook maar zou kunnen tippen aan Wannez!
Ja, dat heb je absoluut al bewezen...Qua smaak zal ik hem dan toch al zeker overtreffen.

Ik eet nochtans veel ananas.Qua smaak zal ik hem dan toch al zeker overtreffen.
Gisteren Wannez geproefd: idd niets mis mee!Ik eet nochtans veel ananas.

Gisteren Wannez geproefd: idd niets mis mee!![]()
Ik ben lief geweest, niet doorgebeten!

)Uitstekende kaakcontrole, would recommend!Ik ben lief geweest, niet doorgebeten!
(Ik voel de afschuw van 6 tot hier!)
Ik vraag vergelijkende studie.Uitstekende kaakcontrole, would recommend!
Geen bezwaar!Ik vraag vergelijkende studie.
Zo storend ben je niet.Alle; twas hier weer leuk voor een dag
Ge moogt mee in de studie maar Wannez moet het wel goedvinden. Hoe zijn uw kaken?Alle; twas hier weer leuk voor een dag