Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de kloof terug een beetje te dichten tussen jullie bromance: hij heeft grondige fouille verricht om zeker te zijn dat ik geen leggingshort aan had!Die mens is dus de enige ooit die me al 2x enorm teleurgesteld heeft. Het is ook wel een prestatie natuurlijk.
Helpt niet echt..Om de kloof terug een beetje te dichten tussen jullie bromance: hij heeft grondige fouille verricht om zeker te zijn dat ik geen leggingshort aan had!
Misschien helpt dit wel, en ik weet dit uit betrouwbare bron:Helpt niet echt..
Het probleem is dat ik me nogal vlug dingen voor me zie.. Dus dat stoten hielp niet echt.Misschien helpt dit wel, en ik weet dit uit betrouwbare bron:
- Tijdens het stoten riep @Wannez meermaals "oooh jaaaah, take it @straight_six"
- Aan de finish riep hij met tranen in de ogen "het spijt me @straight_six, vergeeeeeeeeef me"
Zo... nu voelt ge u toch beter, nee?
Ja sorry, soms laat ik me wat teveel mee slepen in mijn liefde voor @straight_six, @Wannez en hun mooie bromance.En dan ben ik het speciaal baaske...
Is beuken beter?Het probleem is dat ik me nogal vlug dingen voor me zie.. Dus dat stoten hielp niet echt.
Ja, bananen vind ik niet lekker.Vies van een goeie banaan ja?
Nee. Alsof ik jou ga laten bepalen wat ik doeWil je zulke dingen volgende keer voor jezelf houden?
Ik ben veel te curieus en heb nu op discord gaan kijken en die hand in hand foto gezien van hen.
Sommige dingen ga je blijven voor je zien en dat is er dus 1 van.
Die mens is dus de enige ooit die me al 2x enorm teleurgesteld heeft. Het is ook wel een prestatie natuurlijk.

't Zal u tegenvallen, door een schietpartij vannacht werd er in de regio niet geslapen, dus ook geen nachtmerries. Hah!Nee. Alsof ik jou ga laten bepalen wat ik doe
En verder grow up! Ik hoop dat je er nachtmerries van hebt, nem!
Grow up zeggen en zelf #mulannez verzinnen.Ja, bananen vind ik niet lekker.
Nee. Alsof ik jou ga laten bepalen wat ik doe
En verder grow up! Ik hoop dat je er nachtmerries van hebt, nem!
#Mulannez![]()
Wel drastisch, dat is bijna letterlijk met een kanon op een mug schieten.Ik ben de schutters en de irritante mug dankbaar dat ze me deze nacht wakker gehouden hebben.
Ik heb het daarnet gepost, kan onmogelijk voor deze nacht zijn he! Volgende nacht aja.'t Zal u tegenvallen, door een schietpartij vannacht werd er in de regio niet geslapen, dus ook geen nachtmerries. Hah!
Ik verzin dat niet, die combo bestond al op discordGrow up zeggen en zelf #mulannez verzinnen.
De pot verwijt de ketel..
Ik ben de schutters en de irritante mug dankbaar dat ze me deze nacht wakker gehouden hebben.

Niet dat ik weetIst officieel?
Proficiat zoetekes!
Ik had het wel gezien maar toen waren we al wegge hebt mij gisteren zelfs niet gezien op de kaart, ik stond vlak bij jullie 2![]()

Ik had het wel gezien maar toen waren we al weg![]()

We hadden idd geen oog voor jou.ge hebt mij gisteren zelfs niet gezien op de kaart, ik stond vlak bij jullie 2![]()

We hadden idd geen oog voor jou.![]()