Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor hun?We hebben al 3 mysterieuze foto's gekregen op discord van hun avonturen.![]()
Seks voor 't huwelijk mag niet. Maar Wannez en Mulan zijn al getrouwd geweest, dit is dus seks na het huwelijk, dus dan is dat geen zondeis da echt? 't is een schande!
en da is zelfs ni getrouwd
Mysterieus zeg.We hebben al 3 mysterieuze foto's gekregen op discord van hun avonturen.
Bwa zat veel tijd tussen. Die bus slagroom op de laatste foto interesseert me wel.Zo een vette zal het niet zijn als ze tijd hebben om foto's te sturen.
Waren er wafels ook?Bwa zat veel tijd tussen. Die bus slagroom op de laatste foto interesseert me wel.
Nee ijscréme met aardbeien!Waren er wafels ook?
Zelfs geen banana split?Nee ijscréme met aardbeien!
Slagroom ook nog. Dan heeft hij 2x geen smaak.Bwa zat veel tijd tussen. Die bus slagroom op de laatste foto interesseert me wel.
't Was mss om bepaalde smaken te verdoezelen.Slagroom ook nog. Dan heeft hij 2x geen smaak.
Er was ijscreme. Let keer op.Slagroom ook nog. Dan heeft hij 2x geen smaak.
Ew vies!Zelfs geen banana split?
Vies van een goeie banaan ja?Ew vies!
Wil je zulke dingen volgende keer voor jezelf houden?Er was ijscreme. Let keer op.
Ew vies!

Lange afstandsraketten aan het schieten naar wannez.@straight_six
Zijde gij een mitrailleur aant testen van het werk of bel ik best eens naar 112? Dat is hier precies serieus aan t knallen plots. Komt van ergens tussen ons in.