Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar 't is zomer.ik zal het @Wannez laten zeggen:
Net daarom staat de mods hun banhamer in vuur en vlamMaar 't is zomer.
't Zou wel heel triestig zijn voor een mopje in slowchat.Net daarom staat de mods hun banhamer in vuur en vlam
nja, ik heb altijd gehoord dat in slowchat dezelfde regels gelden als de rest van het forum, dus volgens de legende kan je ook hier gebanned worden't Zou wel heel triestig zijn voor een mopje in slowchat.
Dan zouden er hier toch niet veel meer posten.nja, ik heb altijd gehoord dat in slowchat dezelfde regels gelden als de rest van het forum

anekdotisch bewijs zegt helemaal niksDan zouden er hier toch niet veel meer posten.
Plus: ik ben zelf dik, dan mag dat!
Doe zelf maar je onderzoek, de bewijzen zijn er.anekdotisch bewijs zegt helemaal niks
Klopt, zeker als ze zeggen dat ze een vrouw zijn.Standaard is iedere internetgebruiker een dikke baardmans tot ze het tegendeel staalhard kunnen bewijzen.![]()
ge bedoeld totentrekker eerste klas?Aaaaaaaaah @Wannez, het moreel kompas bij uitstek voor dit forum, voorbeeld van goede manier en nog uitstekende beslissingen.
FTFYge bedoeldtotentrekker eerste klas?
Even reageren met wat een wijs man ooit zei:Ik zalt @Remake laten zeggen:
nja, ik heb altijd gehoord dat in slowchat dezelfde regels gelden als de rest van het forum
Ik heb dyslexie dus ik mag datEven reageren met wat een wijs man ooit zei:
Ik dacht dat iedereen gelijk is voor de wet?Ik heb dyslexie dus ik mag dat
mijn mama zegt dat ik speciaal benIk dacht dat iedereen gelijk is voor de wet?