Mulan
Well-known member
Op nr 1 slapen,ja!Enkel slapen?![]()

(Maar het lijstje is idd niet beperkt tot 1 item.
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op nr 1 slapen,ja!Enkel slapen?![]()

)Ge eet daar ook watermeloen.Op nr 1 slapen,ja!
(Maar het lijstje is idd niet beperkt tot 1 item.)
BonusVoor bed lees ook keukentafel, keukenvloer, aanrecht, salontafel, zetel, trap, bad, douche, dak (plat én hellend), tuin, moestuin, tuinhuis, bij de gebuurs, op de school van de kinderen, in de versrayon en in den otto. (Bonus voor den otto van de gebuurs)

Dubbel punten voor in den otto van de gebuur links met de gebuur rechts.Bonus![]()
Die bonus ga ik aan me voorbij laten gaan! Gebuur rechts is nogal op z’n auto gesteld.Dubbel punten voor in den otto van de gebuur links met de gebuur rechts.
Onze gebuur heeft fantastische oldtimers. Madam gebuur is ook geen mis.Die bonus ga ik aan me voorbij laten gaan! Gebuur rechts is nogal op z’n auto gesteld.
Ben je dat nu voor jezelf aan het bedenken of om Wannez te lokken?Onze gebuur heeft fantastische oldtimers. Madam gebuur is ook geen mis.

Ze zegt dan ook "in den otto van de gebuur links"..Die bonus ga ik aan me voorbij laten gaan! Gebuur rechts is nogal op z’n auto gesteld.
Ze bedoelde auto van de gebuur ZONDER het met de gebuur te doen.Bonus![]()

Ik bezie mijn eigen niet als fantastische oldtimer en de Wannez heeft toch geen interesse in mij.Ben je dat nu voor jezelf aan het bedenken of om Wannez te lokken?![]()
Oh dan kan het!Ze zegt dan ook "in den otto van de gebuur links"..

Ik heb zijn nick de eerste paar maanden toen we al waren aan het daten als Germanedude gelezen.Nu had ik die dus altijd gelezen als germandude, dus ik dacht die gaat een pin bij de Pruisen zetten.
Maar nu zie ik dus Gemane Dude. Ik ben nochtans van de streek afkomstig, ken het dialect![]()
![]()
![]()

Ik lees altijd gewoon "vriend van @coldplayke". Dat krijgt ge als ge samen zijt met een celebrity he.Ik heb zijn nick de eerste paar maanden toen we al waren aan het daten als Germanedude gelezen.![]()
@Remake what did you do?![]()
Ah ik weet het al.. Hij heeft een grapje over vrouwen gemaakt en zo in een discussie met non geraakt.
Ik zie dat die berichten weg zijn uit het topic dus dat zal de reden zijn.

Welkom terug, rebel!Laat ons zeggen dat het zure punten waren.![]()
Maar ik vind u sowieso wel ne grave gastZie hierboven, heeft niks met grave gast te maken.

Maar ik vind mezelf OOK een grave gast ... maar niet omdat ik zwakke teentjes heb die bij elke stoot brekenMaar ik vind u sowieso wel ne grave gast![]()

Ik weet wie er in zijn vrouw woont..3x raden wie der in Lint woont.![]()
Tot ze door hebben dat je niet naar blote madammen kijkt op de pc voor je job, enkel voorvertier!oudste (6) Papa, ik wil later ook met computers werken zoals jij
jongste (3) ik ook papa!!
de opvolging is verzekerd![]()