Het grote slowchat topic

Iggy Pop op Jazz Middelheim? Allen daarheen!

giphy.gif

Pedagogische studiedag dus met Muppet efkes de grens over en pauze genomen aan een speeltuin. Loopt daar 1 of andere goren typ ZONDER KINDEREN met wat smoezelige vlekken ter hoogte van zijn kruis... Eens even vuil naar hem gekeken als zijn kleren waren!

Pedagogische studiedag dus met Muppet efkes de grens over en pauze genomen aan een speeltuin. Loopt daar 1 of andere goren typ ZONDER KINDEREN met wat smoezelige vlekken ter hoogte van zijn kruis... Eens even vuil naar hem gekeken als zijn kleren waren!
Leugenaar! Je bent tot vrijdag kinderloos!
Maar euhmm als je hier dan toch bent, wil je mijn bus eens zien? 😏

Uw smileykes, uw one-liners met bepaalde woordkeuzes die dingen impliceren. Ja, als ge niet beseft dat dat pretentieus overkomen kan, ok dan. Beetje gemakkelijk om eerst dingen te impliceren en dan zeggen dat ik teveel tussen de lijnen lees.

Ik heb steun nodig in deze harde tijden, en dat mis ik hier. Ge moet lief zijn. Zeg eens iets lief?
@Général Zantas @Lint

(Of zoals ik jullie ga noemen: Teen en Tander)

Kom het goed maken en hier lief zijn tegen mekaar.

Ik durf niet, want elke keer dat ik 2 stappen zet, breek ik mijn kleine tenen.

(en overigs eerste stap eerste stap, ik heb niks misdaan, noch koester ik enige wrok t.o.v. u)

Waarom zou je wrok koesteren, ik ben nen toffe gast. Van horen zeggen af en toe een speciaal baasje, maar dat was vast met de beste intenties.
Ik hoef zelfs geen 2 stappen te zetten om mijn kleinere teen te breken, dit gebeurde bij het verlaten van het bed. Met de verkeerde teen uit bed gestapt HAHAHAHA.
En nu ben ik invalide.

Ahja, logisch, gij kunt moeilijk stappen.

Voila, gij hebt em door. Man naar men hart.

Ik weet niet goed in welke topic het hoort ondertussen dus zet ik het hier maar.
Het gaat over dokters en ziek thuis zetten.

Ik had mijn wijsvinger eens ergens gekneld of op geklopt of iets en er zat zo een dikke bloedblein (bloedblaar) onder mijn nagel. Zelf durfde ik daar geen gaatje in maken dus naar de huisarts gegaan die dat dan voor mij gedaan heeft en toen vroeg ie ' hebt ge een briefje nodig voor uw werk? Voor een paar dagen?'
Ik : ' euuu say what , voor mijn vingernagel? '

Ik weet niet goed in welke topic het hoort ondertussen dus zet ik het hier maar.
Het gaat over dokters en ziek thuis zetten.

Ik had mijn wijsvinger eens ergens gekneld of op geklopt of iets en er zat zo een dikke bloedblein (bloedblaar) onder mijn nagel. Zelf durfde ik daar geen gaatje in maken dus naar de huisarts gegaan die dat dan voor mij gedaan heeft en toen vroeg ie ' hebt ge een briefje nodig voor uw werk? Voor een paar dagen?'
Ik : ' euuu say what , voor mijn vingernagel? '
Die was bang dat als hij u niet zou thuisschrijven, de NMBS weer zou staken.

Dergelijke "mopjes" horen ook niet in slowchat.

Ok flauw, maar misschien een kleiner budget voor eten? :shutup:
Zeker om op reis te gaan zou dat schelen, ze moet dan maar 1 ticket meer kopen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan