Ik durf gerust zeggen dat ik beter op de bank kan liggen dan die beer. Of bedoelt ge dat niet met benchen?@straight_six is een lange magere bonestaak van ne coureur. Dus uw bericht is...
![]()
Ik wil u wel es meer zien benchen dan die beer.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik durf gerust zeggen dat ik beter op de bank kan liggen dan die beer. Of bedoelt ge dat niet met benchen?@straight_six is een lange magere bonestaak van ne coureur. Dus uw bericht is...
![]()
Ik wil u wel es meer zien benchen dan die beer.

Uiteraard bedoel ik dat, ik ben onder de indruk van uw skills en wil graag eens met u trainenIk durf gerust zeggen dat ik beter op de bank kan liggen dan die beer. Of bedoelt ge dat niet met benchen?![]()

Sure buddyI wish..
6 jaar krachttraining hebben ervoor gezocht dat ik van mijn "brede" schouders niet meer vanaf geraak. Anders vloog ik de bergen over met mijn lange klimmersbenen.
Ik ben dan maar womaniser geworden in de plaats.
Dat hij zich thuis voelt op ne velo geeft wel meer inzicht in zijn voorkeur voor Miss Strijkplank 2022.@straight_six is een lange magere bonestaak van ne coureur. Dus uw bericht is …
Merci chou! *Trekt moeizaam het mes terug uit haar hart*Fijn dat er zo snel een oplossing gevonden is.
Ik mis wel de optie om (opbouwende) commentaar toe te voegen maar ik zal dan wel in pm zeggen hoe graag ik coldplayke, arevee en straight6 zie![]()
Bij jou kan dat buiten het forum om hèMerci chou! *Trekt moeizaam het mes terug uit haar hart*

Ja, Mulan, dus als er een vreemde met een groot mes aan uw deur staat, tis gewoon Wannez die u graag ziet. Zou wel een goeie film kunnen zijn eigenlijk.Bij jou kan dat buiten het forum om hè![]()
allez, wish me luck, examentijd.
nog tijd voor een stresskakske en dan effe offline tot 16h
Dan zal die in zijn andere hand wel een watermeloen vasthebben om samen een hapje te eten. Eneuh... @Wannez is ne raren, geen vreemde!Ja, Mulan, dus als er een vreemde met een groot mes aan uw deur staat, tis gewoon Wannez die u graag ziet. Zou wel een goeie film kunnen zijn eigenlijk.

Gelijk dat liedje Watermelon Sugar zeker…Dan zal die in zijn andere hand wel een watermeloen vasthebben om samen een hapje te eten. Eneuh... @Wannez is ne raren, geen vreemde!![]()

Hoe? Ge hebt toch aardbeien en slagroom?Dan zal die in zijn andere hand wel een watermeloen vasthebben om samen een hapje te eten. Eneuh... @Wannez is ne raren, geen vreemde!![]()
In dat weer is slagroom echt rotzooi, als daar ene moet likken aan de snelheid van een huiskat is het ook niet echt sexy.Hoe? Ge hebt toch aardbeien en slagroom?
Zo warm is het hier niet meer! En Mulan haar foto toonde slagroom.In dat weer is slagroom echt rotzooi, als daar ene moet likken aan de snelheid van een huiskat is het ook niet echt sexy.
Hier toch weer wat doef, geen weer voor zuivelwaren. Misschien was het wel MulanMerengue?Zo warm is het hier niet meer! En Mulan haar foto toonde slagroom.
Er bestaat zo een app ‘wat kan ik koken/drinken met wat ik in huis heb’, er zou er zo eentje moeten zijn ‘wat kan ik in bed doen met wat ik in huis heb’. Gewoon omdat een hive-mind zo creatief is zou je daar massa’s uithalen.K heb ook watermeloen in huis...![]()
In bed prefereer ik... Slapen?Er bestaat zo een app ‘wat kan ik koken/drinken met wat ik in huis heb’, er zou er zo eentje moeten zijn ‘wat kan ik in bed doen met wat ik in huis heb’. Gewoon omdat een hive-mind zo creatief is zou je daar massa’s uithalen.

Voor bed lees ook keukentafel, keukenvloer, aanrecht, salontafel, zetel, trap, bad, douche, dak (plat én hellend), tuin, moestuin, tuinhuis, bij de gebuurs, op de school van de kinderen, in de versrayon en in den otto. (Bonus voor den otto van de gebuurs)In bed prefereer ik... Slapen?![]()
Enkel slapen?In bed prefereer ik... Slapen?![]()