Str8_6
Well-known member
FTFY6 minuten lang?!?Dat zou ik wel willen ja!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFY6 minuten lang?!?Dat zou ik wel willen ja!
*Bulderlach* ik ben meer gewend ja!
6 cm lang?!?Dat zou 'm wel willen ja!
FTFY
Maar zo zes minuten een xylofoon van ribben aan het puffen op u… ik denk niet dat het daar meer moet zijn, hoor.*Bulderlach* ik ben meer gewend ja!
Is thema fotografie dees maand niet macro?Aan de reclame te zien moet ze eerder "inwaards" kijken![]()
Wat heeft dat met zowel @Wannez als @straight_six te maken?Is thema fotografie dees maand niet macro?

Tis daar ook uitverkoop?

Damn, vieze comeback.Nee dat was bij jou vannacht.
Had met ‘taille’ te maken maar ik hoor van mevrouw Lint dat daar thuis absolúút niet over gesproken wordt dus niet mee inzitten.
Een duopack W&S6, dat kan toch een leuke zomer worden. Eentje om overdag mijn lifestyle te shamen en eentje om ‘s avonds te troosten.Tis daar ook uitverkoop?![]()
Lieve schat, lijkt me alsof jouw man en 6 meer gemeen hebben met elkaar dan we hadden gevreesd... Seks kan wel degelijk bestaan uit voorspel, "xylofoon spelen", en naspel. En als het goed is, is dat 1 geheel dat doorgaans toch een pak langer duurt dan 6 minuten!Maar zo zes minuten een xylofoon van ribben aan het puffen op u… ik denk niet dat het daar meer moet zijn, hoor.
Als er zich ene geroepen voelt om dat te bewijzen, I am open to applications and their implications.Lieve schat, lijkt me alsof jouw man en 6 meer gemeen hebben met elkaar dan we hadden gevreesd... Seks kan wel degelijk bestaan uit voorspel, "xylofoon spelen", en naspel. En als het goed is, is dat 1 geheel dat doorgaans toch een pak langer duurt dan 6 minuten!
Pure verbazing dat dit nog moet bewezen worden aan jou!Als er zich ene geroepen voelt om dat te bewijzen, I am open to applications and their implications.

You poor thing! 
Te huize Lint volgen we de @straight_six school of thought hoor.Had met ‘taille’ te maken maar ik hoor van mevrouw Lint dat daar thuis absolúút niet over gesproken wordt dus niet mee inzitten.
FTFYTe huize Lint volgen we de @straight_six hoor.
Mevrouw Lint is een fit slank madammeke en @straight_six ne sportieve beer, dus te huize Lint HOEFT Lint zelf gewoon niet besproken te worden.
Bekijk bijlage 10672Te huize Lint volgen we de @straight_six school of thought hoor.
Mevrouw Lint is een fit slank madammeke en Lint zelf ne sportieve beer, dus te huize Lint HOEFT dat gewoon niet besproken te worden.
Als ik dat opzoek, krijg ik eerder dit soort resultaten:Bekijk bijlage 10672
een echte sportieve beer dus
@straight_six is een lange magere bonestaak van ne coureur. Dus uw bericht is...
Ik wil u wel es meer zien benchen dan die beerBekijk bijlage 10672
een echte sportieve beer dus
.I wish..@straight_six is een lange magere bonestaak van ne coureur.