Het grote slowchat topic

Ah ik weet het al.. Hij heeft een grapje over vrouwen gemaakt en zo in een discussie met non geraakt. 🙄🙄🙄

Ik zie dat die berichten weg zijn uit het topic dus dat zal de reden zijn.
Ge zijt een beetje aant fantaseren vrees ik. Er zijn geen posts gewist. Toch geen van mij, en ook diegene van remake waar ge naar refereert staan er nog. Zware discussie ook precies met 1 post van mij :fingerguns_r:

Als remake genoeg puntjes gesprokkeld heeft was die ene post waar iets rood bijstaat misschien de druppel maar of ge dat dan de reden van iemand zijn ban moet noemen... Dat is een andere discussie :v

Laatst bewerkt:
Tja met de naam zit ik altijd op een ander continent
555231_black_alt1_lg.jpg
Moest dat Mulan zijn dan kruip ik op mijn knieën naar lourdes om vergiffenis te vragen.

Ge zijt een beetje aant fantaseren vrees ik. Er zijn geen posts gewist. Toch geen van mij, en ook diegene van remake waar ge naar refereert staan er ook nog. Zware discussie ook precies 1 post van mij :fingerguns_r:

Als remake genoeg puntjes gesprokkeld heeft was die ene post waar iets rood bijstaat misschien de druppel maar of ge dat dan de reden van iemand zijn van moet noemen... Dat is een andere discussie :v
Welja dat is toch net wat ik zeg? Zijn post is weg waar hij zegt "en bij deze is het bewezen dat vrouwen geen humor hebben" dat strafpunt zal de ban geweest zijn. Fantaseren doe ik liever over perverte dingen.

Mocht dat Mulan zijn, ze mag u verder doen kruipen, Compostela *minimum* Maar ze wil een pakje met short dus nu moet ik op zoek naar ‘sexy kungfu panda’
Met plezier, maar aangezien ze een shortje wil (en ik nog geen nieuwe vrijgezellen gepland heb) dan ga ik nog niet direct een knieprothese nodig hebben.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan