Str8_6
Well-known member
Neen.. Het is moeilijker dan je denkt. 2 fouten in 1 woord is niet meer geloofwaardig.*meintfuck
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen.. Het is moeilijker dan je denkt. 2 fouten in 1 woord is niet meer geloofwaardig.*meintfuck
Ge zijt een beetje aant fantaseren vrees ik. Er zijn geen posts gewist. Toch geen van mij, en ook diegene van remake waar ge naar refereert staan er nog. Zware discussie ook precies met 1 post van mijAh ik weet het al.. Hij heeft een grapje over vrouwen gemaakt en zo in een discussie met non geraakt.
Ik zie dat die berichten weg zijn uit het topic dus dat zal de reden zijn.

Moest dat Mulan zijn dan kruip ik op mijn knieën naar lourdes om vergiffenis te vragen.Tja met de naam zit ik altijd op een ander continent
![]()
1 probleem... Deze versie draagt geen leggingshort. De mijne wel!Tja met de naam zit ik altijd op een ander continent
![]()

Welja dat is toch net wat ik zeg? Zijn post is weg waar hij zegt "en bij deze is het bewezen dat vrouwen geen humor hebben" dat strafpunt zal de ban geweest zijn. Fantaseren doe ik liever over perverte dingen.Ge zijt een beetje aant fantaseren vrees ik. Er zijn geen posts gewist. Toch geen van mij, en ook diegene van remake waar ge naar refereert staan er ook nog. Zware discussie ook precies 1 post van mij
Als remake genoeg puntjes gesprokkeld heeft was die ene post waar iets rood bijstaat misschien de druppel maar of ge dat dan de reden van iemand zijn van moet noemen... Dat is een andere discussie :v
PerverSe...Welja dat is toch net wat ik zeg? Zijn post is weg waar hij zegt "en bij deze is het bewezen dat vrouwen geen humor hebben" dat strafpunt zal de ban geweest zijn. Fantaseren doe ik liever over perverte dingen.

Die post is niet weg: https://www.beyondgaming.be/threads/waar-woon-jij.15498/page-7#post-664325Welja dat is toch net wat ik zeg? Zijn post is weg waar hij zegt "en bij deze is het bewezen dat vrouwen geen humor hebben" dat strafpunt zal de ban geweest zijn. Fantaseren doe ik liever over perverte dingen.
Hmm idd.. Ik had op zijn profiel gekeken maar niet ver genoeg gekeken.
Tis zijn volgende post met iets rood en mogelijks punten aan hé: https://www.beyondgaming.be/threads/waar-woon-jij.15498/page-9#post-664490Hmm idd.. Ik had op zijn profiel gekeken maar niet ver genoeg gekeken.
Dan heeft hij nog strafpunten tegoed. En dan is de vraag wat heeft hij wel gedaan?
Aah dan heb ik toch een beetje gelijk. (in mijn wereld)Tis zijn volgende post met iets rood en mogelijks punten aan hé: https://www.beyondgaming.be/threads/waar-woon-jij.15498/page-9#post-664490
Voila, uw wereldbeeld herstelt!
Mocht dat Mulan zijn, ze mag u verder doen kruipen, Compostela *minimum* Maar ze wil een pakje met short dus nu moet ik op zoek naar ‘sexy kungfu panda’Moest dat Mulan zijn dan kruip ik op mijn knieën naar lourdes om vergiffenis te vragen.
Met plezier, maar aangezien ze een shortje wil (en ik nog geen nieuwe vrijgezellen gepland heb) dan ga ik nog niet direct een knieprothese nodig hebben.Mocht dat Mulan zijn, ze mag u verder doen kruipen, Compostela *minimum* Maar ze wil een pakje met short dus nu moet ik op zoek naar ‘sexy kungfu panda’
Attent dat je in dezelfde post de hand reikt naar @straight_six d.m.v. dt foutTis zijn volgende post met iets rood en mogelijks punten aan hé: https://www.beyondgaming.be/threads/waar-woon-jij.15498/page-9#post-664490
Voila, uw wereldbeeld herstelt!

Ik durfde het niet verbeteren. Respect!Attent dat je in dezelfde post de hand reikt naar @straight_six d.m.v. dt fout![]()
Er zit een shortje in het sexy LO leerkracht kostuum maar die kennen veelal de botten van -dt dus een van jullie twee gaat toch kink-toegevingen moeten doen …Ik durfde het niet verbeteren. Respect!
Waar is die woonplaatstopic als je hem nodig hebtlig hier nu met weinig aan op bed met het raam open.

Wie zegt dat ik het niet in tegenwoordige tijd bedoelAttent dat je in dezelfde post de hand reikt naar @straight_six d.m.v. dt fout![]()

Ze staat er nochtans op..Waar is die woonplaatstopic als je hem nodig hebt![]()
Bedoel je het dan zo?Wie zegt dat ik het niet in tegenwoordige tijd bedoel![]()

Ze staat er nochtans op..
![]()