Is die thread onzichtbaar nu? Want ik wouVan die "Waar woon je"-thread toch niet?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die thread onzichtbaar nu? Want ik wouVan die "Waar woon je"-thread toch niet?![]()

Not sure if seriousIs die thread onzichtbaar nu? Want ik woujuist nog eens wat locaties gaan wissendie nog eens gaan bekijken om wat bij te lezen, maar heb geen idee in welk onderdeel die stond.![]()
Hoe bedoel je, "of"?

Los over gekeken, graciasNot sure if serious
![]()
Waar woon jij?
Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven: https://www.beyondgaming.be/members_geolocations Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de...www.beyondgaming.be
No problemo.Los over gekeken, gracias
Zware nacht gehad

Zit gij daar nu binnen te gluren dan?Mijn buurvrouw is toch echt wel zot in haar kop hoor, gisteren ligt die de ganse dag in de zon, vandaag zit ze nu in haar kamer in haar bloten op het bed te liggen![]()

Stel jij altijd retorische vragen?Zit gij daar nu binnen te gluren dan?![]()
Tot zover vanilla!Hoe bedoel je, "of"?![]()
Uiteraard een broodje aap verhaal hier.Mijn buurvrouw is toch echt wel zot in haar kop hoor, gisteren ligt die de ganse dag in de zon, vandaag zit ze nu in haar kamer in haar bloten op het bed te liggen![]()
)Ftfy
You've improved me?![]()
Stop met dingen leuk te vinden dat ik leuk vind aub.. Straks begin je nog te fatshamen.Absoluut! Liefst met nog extra licht- en geluidseffecten!![]()
Hey, voor je het weet vervangen je die lycra tights nog voor katoenen exemplaren...Stop met dingen leuk te vinden dat ik leuk vind aub.. Straks begin je nog te fatshamen.
Vanmiddag trouwens tomaten gegeten #iamnotmulan